iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vind het Pwnage project erg interessant alleen heb ik er al heel lang niks meer van gehoord. gaat het nog door komt het snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pwnage Project
ik vind het Pwnage project erg interessant alleen heb ik er al heel lang niks meer van gehoord.
gaat het nog door komt het snel of pas met firmware 2.0? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In mijn ogen is het iets te mooi om waar te zijn, maar dan niet minder interessant natuurlijk. Het is inderdaad een beetje stil rondom dit project.
Enige reden die ik kan bedenken is dat ze een gat in iTunes hebben gevonden en deze niet prijs willen geven zonder gegronde reden. Bijvoorbeeld nu is de iPhone te unlocken en is een nieuwe methode dus geen must! Zonde van het gat! Dus ik denk inderdaad dat ze azen op een premium release met 2.0! |
|
|||
|
|||
ik ben er al een hele tijd op aan het wachten en mijn iphone heeft nu nog altijd bootloader 4.6!!!een vereiste voor dit project
is het btw al mogelijk die fb3.9 bootloader weer te updaten het kan wel maar is er een programma voor geschreven? Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
custum firmware.... en daar ligt apple 's nachts wakker van
|
|
||||
|
||||
ja het kan met iLiberty+
|
||||
|
||||
Pwnage van het DEV team wordt vandaag uitgebracht
|
||||
|
||||
Hij wordt vandaag gereleased! Kijk voor een demovideo op
YouTube - iPhone PWNED Release! Ziet er veelbelovend uit. |
|
||||
|
||||
Het ziet er heel goed uit en Yes het komt vandaag.
Het persbericht van het Dev-Team Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 30-03-08 om 10:42. |
|
||||
|
||||
Dit wordt volgens mij een TOPPER!!! Kan bijna niet wachtten om dit te gaan gebruiken. Moet helaas nog wel fff wachtten op de Windows versie of anders ergens een Mac zien te ritselen (misschien hebben ze er (sinds die geweldige aktie van gisteren) nog wel eentje bij The Innovaters, incl. muismat ).
Laatst gewijzigd door SoundForge; 30-03-08 om 10:37. |
|
||||
|
||||
Ik denk dus ook dat dit erg leuk gaat worden. Het plaatje van DFU mode is ook leuk aan het einde van het filmpje, alleen hou ik zelf liever de origineel maar dat terzijde.
|
|
||||
|
||||
iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final)
iPhone Dev Team heeft vandaag haar langverwachte Pwnage Tool vrijgegeven. Met Pwnage is het mogelijk om totale controle over de bootloader en baseband van de iPhone te krijgen en eigen firmwareversies te maken.
Lees verder over: iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) Tag: |
|
||||
|
||||
Dat is gaaf!
Was een tijdje stil rond het project, maar dit is wel heel goed nieuws |
|
|||
|
|||
Dus je kan switchen en down en upgraden van 3.9 naar 4.6 ?
Lijkt mij idd de toekomst |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit Pwned idd wel helemaal. Zodra de windows versie uit is effe men eigen cooked firmware maken, nooit meer al je apps installeren na een crash...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is nu ook al ergens firmware 1.2 / 2.0 beta te downloaden?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij doe je het allemaal zelf maken etc zo'n ipsw Dus waar zouden die virussen dan vandaan moeten komen??
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|