iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ehm Heb je de video goed bekekn? Daar kies je van uit je eigen map de ipsw Die pwn je. Zo moeilijk kan het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ehm Heb je de video goed bekekn? Daar kies je van uit je eigen map de ipsw Die pwn je. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me en hoef je niets van het internet down te loaden. En mocht je een ipsw nodig hebben kan je het hier altijd uit de wiki halen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik gedaan.
Citaat:
Dat lijkt mij dan de beste optie! Voor wat mij betreft einde discussie. |
|
|||
|
|||
je hebt helemaal gelijk
|
|
|||
|
|||
Interessant dit. Totdat het uitgebreid getest en goedgekeurd is houd ik het nog bij iPlus2.0b / iLiberty+, maar het is zeker iets om in de gaten te houden.
|
|
|||
|
|||
ik vindt het echt vet
jammer alleen dat het nog niet op windows draait dus ben nu een hack aan het downloaden dat leopard op mijn ibm draait dus dat wordt ook vet als dat werkt!! |
|
|||
|
|||
every body wants to be a mac
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het voordeel van pwnage, is dat je door je iphone te restoren gebruik kan maken van een zelf gemaakte ipsw file, waardoor na het restoren automatisch je iphone is unlocked, ge-activeerd en ge-jailbreaked is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar hoe zit het met de eventuele upgrade van een 3.9 BL (door ziphone) naar een 4.6? Is dit de een de restore naar de officiele bootloader 4.6 of niet?
|
||||
|
||||
Aaaah at last Ben benieuwd of ie zo goed is ... Hmm als je nou de ispw kan mounten dan kan je ook nog app's + themes toervoegen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Heeft iemand deze methode al geprobeert? hij staat tog al op internet? tog?
Later, DaveyY |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok thanx, afwachten dan maar!
|
||||
|
||||
De bootneuter daar staat in het filmpje een schuifje van unlock maar dat is tog al pre-unlocked ispw file?
|
||||
|
||||
Lijkt me niet voor de mensen die een wekend AT&T abbo hebben hebben geen unlock nodig
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
als je bij het filmpje kijkt zie je bij de bootneuter ofzo flashing bootloader to 4.6 neutered do not interrupt met grote letters het lijkt erop dat je dus een 3.9 kan upgraden
|
|||
|
|||
Zou dat niet gewoon een 3.9FB BL zijn?
|
|
||||
|
||||
Dinsdag is het toch pas 1 april?
|