iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) iLiberty+ | George Zhu's BLOG Google is your friend...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gelukt! Top!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben bang dat het modden minder wordt als de nieuwe iPhone officieel in NL wordt gelanceerd, alhoevel dan moeten we alsnog jailbreaken voor Installer en unlocken voor andere netwerken dan de toekomstige iPhone provider.
Ach ja, het is een stuk minder leuk zonder te moeten modden.
|
||||
|
||||
Och, zolang Apple er maar de juiste software op pleurt en derden in staat stelt om mooie apps te ontwikkelen... dan vind ik het prima als er niet meer ge-mod hoeft te worden
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
@croiman: als er niets meer softwarematig te modden valt dan gaan we met z'n allen iPhones hardwarematig modden zoals jij dat doet en krijg je concurrentie bij
|
||||
|
||||
Citaat:
k blijf de ster hahahahahaha
|
||||
|
||||
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 02-06-08 om 01:30. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Op pwnage 1.2 Komt er ook een customize root partition (Alleen voor fw2.0). Dat houdt in dat je ruimte kan toekennen aan je iPhone die je wilt gaan gebruiken om allerlei apps op je iPhone neer te zetten zonder daarbij de boodschap te krijgen dat je iPhone vol is. Je kon je root partitie al vergroten met bosstools en diegene die cydia op de iphone hebben staan. Een grote vooruitgang met het costumizen van je iPhone FW Kijk hier op het blog van het dev team blog.iphone-dev.org - PwnageTool 1.2 - Customized root partition size
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Dit zou een hele verbetering zijn.
ik vraag mij alleen af of het risky is om te partitioneren. en of je met een gewoone herstel de partities trug kunt zetten of uberhaut een herstel kunt uitvoeren. |
|
||||
|
||||
Je kan altijd weer herstellen naar een niet costumized fw of je maakt een nieuwe partitie in een nieuwe costimized fw 'T is zo simpel
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
dat is een manier, maar zover ik het begrijp is het dan niet meer mogelijk om terug naar fabrieks instellingen te gaan met een officieele fw
|
|
||||
|
||||
Als je de gewone ipsw gebruikt van apple ben je min of meer weer in de fabrieks instelling van de iPhone
|
|||
|
|||
Misschien is het al een aantal keer aan bod gekomen maar kan er helaas moeilijk opzoeken.
Sinds ik een mac heb gebruik ik Pwnage tool, bevalt goed alleen loopt soms me beeldscherm vast. Hiermee bedoel ik dat ik dan wel gebeld kan worden en dan gewoon beeld krijg maar ik hem zelf niet geactiveerd krijg en de iPhone moet resetten. Is dit bekend bij iemand? En is er een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
|
|