WinPwn eindelijk beschikbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb maar een apart topic gemaakt voor de windows versie van pwnage. Laatste status in het IRC kanaal is dat er een beta gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
WinPwn eindelijk beschikbaar
Ik heb maar een apart topic gemaakt voor de windows versie van pwnage.
Laatste status in het IRC kanaal is dat er een beta gaat komen en dat iedereen hem mag testen. Er wordt dus niet meer aan getest / gesleuteld. Release ? helaas nog niet bekend. Topic titel van het IRC kanaal is nu: Citaat:
Main Page - WinPwn Aangezien de maker van dit pakket in New York woont, en overdag werkt, moet je geen release verwachten voor 23.00 uur.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 15-04-08 om 20:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij zegt elke dag dat hij bijna klaar is. Nu zegt hij dus van publieke beta, maar die is natuurlijk ook nog niet "af". Een week geleden was de final versie al af, maar hij moest nog even een paar kleine dingen doen.
|
|||
|
|||
iig goed dat dit topic is gestart, ik ga het zeker volgen
|
|
||||
|
||||
Het verhaal is dat de ipsw builder niet goed werkt.
Maar de tool om hem op je iphone te zetten werkt wel prima. De beta komt omdat iedereen erom zit te zeuren. |
|
|||
|
|||
Hahaa nou ik maak me er niet zo druk om, heb liever een goed werkende winpwn dan een tool met allemaal bugs erin
|
|
||||
|
||||
jaja dat ken ik nu wel die beta tool zal ook wel weer volgende week worden in het begin was ik hem nog dankbaar dat hij dit gratis en in zijn vrije tijd wou doen maar het begint me te vervelen dat hele winpwn me iphone werkt nu ook en dat hou ik maar zo
|
||||
|
||||
Gebruikers zeuren om een tool waarvan men weet dat hij nog niet goed werkt. Handjes af voorlopig wat mij betreft.
|
||||
|
||||
Volgens mij liggen zowel winpwn.com als iphonelinux.org er nu uit. Ik krijg tenminste geen beeld meer.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou dan is het bij jou niet helemaal goed want ik kom er gewoon op
|
|
||||
|
||||
OK. Werkt nu ook weer bij mij. Geen idee waar het aan lag
|
|
||||
|
||||
Niks, ik hoop dat ze er snel mee komen
|
|
||||
|
||||
ik ben er ook op aant wachten, was al aant kijken voor een mac, alleen al voor deze app pwnage
|
||||
|
||||
De beta is uit
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Yep, en ben hem al aan het testen
Dan kunnen we hier later onze bevindingen zetten ? Groet, Peter
|
||||
|
||||
Graag, want ik moet weer 8 uur wachten voordat ik ermee kan spelen. Dan ben ik beter voorbereid vanavond
|
|
||||
|
||||
WinPwn eindelijk beschikbaar in betaversie 0.99.1.8
WinPwn iw verschenen in een eerste betaversie 0.99.1.8, waarin verschillende opties zijn uitgeschakeld en waarbij het nog niet mogelijk is om naar firmware 2.0+ te gaan. Een eerste final versie zou binnen een paar dagen moeten volgen.
Lees verder over: WinPwn eindelijk beschikbaar in betaversie 0.99.1.8 Tag: |
|
|||
|
|||
voor mensen die windows hebben en toch 2.0 willen proberen
maak ik de ipsw file wel me mijn osx systeem en host hem dan wel het internet op. de link komt eraan keep stanby |
|
||||
|
||||
als ik het goed begrijp kan je hem hier nog niet mee unlocken of wel?
|
|
||||
|
||||
unlocken werkt nog niet, maar dat kan met bootneuter en zolang je al 114 had zal de unlock blijven.
|
Labels |
winpwn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winpwn binnen enkele dagen beschikbaar? | RHCPeter | Archief | 2 | 22-07-08 20:13 |
|
|