Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had de psycho super prefs van Croiman op m'n iphone staan, ik kon geen nieuwe wallpaper instellen en dacht dat het daardoor kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem Psycho super prefs, customize en aanraakdetectie
hallo,
ik had de psycho super prefs van Croiman op m'n iphone staan, ik kon geen nieuwe wallpaper instellen en dacht dat het daardoor kwam en heb het verwijdert, niks aan het handje. Heb smbprefs verwijdert en Cusomize geinstalleerd en die kon alleen via theme's een lockscreenwallpaper instellen. ik heb toen die super pref's geinstalleerd, maar ik merkte dat de optie's het niet meer deden(bijv die iphone popup e.d.), ik heb geprobeerd handmatig m'n wallpaper te wijzigen, weer niks. In cusomize heb ik toen bij SMB prefs SMB aangezet terwijl die niet meer geinstalleerd was. Nu heb ik een probleem. Ik kan gewoon de pagina's veranderen, maar als ik op de apps klik en ze openen, dan neemt mijn iphone geen aanraking waar . Als ik de phone dan in hold zet gaat het scherm niet uit, maar kun je nog lichtjes de lockscreen zien hoe kan ik dit probleem nu oplossen ZONDER restore, ik wil nl niet al mijn programma's en sources kwijtraken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost, geen flauw idee hoe, maar na een paar keer resetten deed ie het weer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En summerboard waarschijnlijk evenmin, maar denk eerder customize. verbind de kleuren na boven als antwoord : Psycho perfs verwijderd zonder enig probleem. LockscreenWallpaper zijn nog mensen die problemen hebben om deze te veranderen door customize deze blokked. Deze verwijderen "LockScreen.png ergens in je iphone maakt dit weer mogelijk, Tread is hier ergens op forum, zoekfunctie even gebruiken. En hier denk k dat de fout gaat zitten, SMBprefs aanzetten terwijl deze niet meer op je iphone staat. INFO : Summerboard en customize installeren vanalles, ook in system en launchdeamons enz... Daar iets verkeerd, iphone krijgt kuren. Psycho Super prefs en ifoneguide prefs installeren ALLEEN plisten IN Preferences.app en nergens anders !!! Deze komt niet in de buurt van Launchdeamons of Dylib bestanden, DUS Psycho prefs EN ifoneguide prefs kunnen dit NIET veroorzaken !!!! Het enige wat wel kan (als t een slechte installatie is, wat ik betwijfel omdat deze uitvoerig getest is!) dat in de PREFS ZELF een fout zou kunnen optreden en nergens anders.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 22-06-08 om 16:53. |
|
|||
|
|||
sorry voor de slechte pr croiman, maar toch heeft de super prefs wat problemen(na herinstallatie, dat bijv de ipod controls niet meer als popup tevoorschijn komen)
maar dat heeft natuurlijk hiermee niks te maken |
|
||||
|
||||
Daar moet je je ipod controls voor aan zetten bj tweaks. En iphone herstarten na installatie, ma wie is nu verwijderen en opnieuw installeren na elkaar aant doen? Niemand.
Meestal installeer je het, en het werkt. |
|
|||
|
|||
Ho ho, niet zo aggresief reageren. Ik heb slechts mijn stappenplan opgesteld, met de apps die het MOGELIJK veroorzaakten, en niet als aanval gericht op je app. Het zou met de zoekfunctie hadden kunnen worden opgelost, maar ik had google gebruikt en dat gaf me geen resultaat waarna ik dus dit topic heb geopend.
Wederom mijn excuses voor de slechte PR, maar om nou te zeggen dat een app, welke app dan ook foutloos is klopt ook weer niet |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Super groot probleem! | Joris123 | Unlock | 0 | 22-09-10 20:53 |
Super prefs en customize | Binkey01 | iPhone algemeen | 1 | 21-07-08 10:12 |
Customize probleem | DutchSecret | Jailbreak apps en thema's | 15 | 06-06-08 13:35 |
Ifoneguide Ext Prefs probleem | rbproject | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-06-08 17:05 |
Customize probleem | TokTok1908 | iPhone algemeen | 1 | 14-01-08 17:32 |
|
|