WinPwn 2.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) damn ... sucks......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
damn ... sucks...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb het ook al via deze Step by Step Guide to JailBreak iPhone 3G using Windows - iPhone Hacks geprobeerd.
resultaat: cydia staat erop maar krijg een simlocked melding en geen t-mobile signaal. hard rest en een uur herstellen om hem weer goed werkend te krijgen.... |
|
|||
|
|||
heb sp3 geuninstalled maar nu runt hij de .exe geeens ( zelfde foutmelding)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die geen bel signaal krijgen:
Bij general moet je activate UITVINKEN! vervolgens zal iTunes de eerste keer als hij verbonden is de carrier settings downloaden en instellen en je kunt gewoon bellen. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat WinPwn hem zelf ging restoren, maar dat moet dus alsnog via iTunes? Via iTunes restoren lukt bij mij namelijk niet (zie mijn topic).
|
|
|||
|
|||
pfff, valt niet mee dit.
ben nu voor de 2de dag aan het prutsen zonder resultaat beging lichtelijk opgefocked te raken. weer een restore uitvoeren, bah |
|
|||
|
|||
Ik zou allang blij zijn als ik een restore uit KON voeren... Kan er nu niks mee, ga zo wel terug naar de T-Mobile shop. Hoop dat ze er nog 1 hebben liggen, geen zin om weer een week te moeten wachten!
|
|
|||
|
|||
je powerknop indrukken en je home knop ook, wachten tot de slide uit komt nog ff wachten 4-5 tellen powerknop los laten home knop nog ff ingedruk houden. nu moet je weer in restore modus komen.
usb unpluggen daarna werk ook wel is. succes man |
|
|||
|
|||
Dat werkt dus niet, zie m'n topic
https://forum.iculture.nl/f14/i...-restoren.html |
|
|||
|
|||
Ik heb een Ipod Touch 16GB, staat nu 1.1.4 op, via iLiberty
Citaat:
Citaat:
Dan druk ik op iPwner, en dan zou je je zelfgemaakt .ipsw moeten openen, alleen ik kan niks vinden? Wat doe ik fout, help me! |
|
|||
|
|||
Ik krijg error 1602 als ik de custom file probeer te herstellen. Wat nu?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik maak even een korte handleiding en zet hem zo hierin . |
|
||||
|
||||
Handleiding WinPWn Iphone 3G:
Als eerste zorg je dat je alle files hebt die je nodig hebt zoals Winpwn en de originele restore file van apple.(http://appldnld.apple.com.edgesuite....7_Restore.ipsw) Na de installatie van Winpwn kan je aan de gang. Klik nu op de knop Browse .ipsw en ga nu naar de locatie waar je de restore file hebt gedownload (bijv op je bureaublad). Dan geeft hij in het status scherm aan als je de goede restore hebt gebruikt dat je een Iphone 3G moet gebruiken. Klik nu ISPW Builder nu kan je daadwerkelijk je Custom Firmware gaan maken, kies ervoor om cydia te installeren ja/nee youtube fix heb je niet nodig. Bij het volgende tabblad kan je custom images toevoegen(of nu ook via het internet 62 verschillende)of de standaard opstartimages bewaren(Als het niet aanvinkt) Bij het tabblad advanced is het slim om activate uit te zetten omdat je dan nog de update krijgt van t-mobile met hun instellingen. voor de rest hoef je niks aan te vinken en kan je op Build ipsw, en geef een locatie op waar hij hem neer moet zetten, druk op ok om hem daadwerkelijk te laten builden(dit duurt een tijdje.) hierna moet je op Ipwner klikken en je custom firmware aangeven nu zal hij Itunes gaan Pwnen deze melding krijg je dan ook. nu kan je de iphone in DFU mode zetten en gaan restoren. Hoop dat dit een beetje helpt Laatst gewijzigd door Ezekiel; 24-07-08 om 17:50. Reden: Failed komt niet meer en je kan nu custom opstartpictures downloaden |
|
||||
|
||||
Wat doet nu precies de optie 'Wipe'?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat ik bij Browse IPSW de firmwire 2.0 moet selecteren , maar waar vind ik die?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was bij mij ongeveer 5 a 10 minuten. Hangt ook af van de snelheid van je computer natuurlijk, maar een half uur is wel erg lang...
|
|
|||
|
|||
Ik heb Winpwn geinstalled , de IPSW gedownload , en gedaan hoe "Ezekiel" het ons vertelde , maar krijg een error?
What have to do? Screenshot : http://img403.imageshack.us/img403/7...avetodoov9.jpg |
Labels |
winpwn 2.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Pwnage / Winpwn verzameltopic 2.1 | wout76 | Jailbreak | 3 | 13-09-08 00:01 |
WinPwn 2.0 | DertKesh | Jailbreak [archief] | 262 | 29-08-08 22:48 |
WINpwn | Serge123 | Jailbreak [archief] | 1 | 25-08-08 10:52 |
winpwn custom | rtzz | Jailbreak [archief] | 8 | 19-07-08 17:56 |
winpwn 0.99.2.19 | mabaelst | Unlock [archief] | 2 | 18-05-08 14:30 |
|
|