[3G] Custom FW 2.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze custom is voor de officiele en simlockvrije iPhone (Ik heb de installer weggelaten) Michael's Custom FW 2.2.1 voor de officiele iPhone Deze custom is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[3G] Custom FW 2.2.1
Deze custom is voor de officiele en simlockvrije iPhone (Ik heb de installer weggelaten)
Michael's Custom FW 2.2.1 voor de officiele iPhone Deze custom is voor de "illegale" iphone (ook hier staat de installer niet in). Michael's Custom FW 2.2.1 voor de "illegale" iPhone Voor beide customs geldt dat de baseband niet wordt geupdate. Is je iPhone nog nooit gepwnd zet je iphone dan in DFU (zie in de wiki hoe) en dan restoren in iTunes Is je iPhone al gepwnd dan in restore mode (zie in de wiki hoe) en dan restoren in iTunes. Zorg wel dat je de custom FW zelf kiest in iTunes. Windows shift indrukken en dan herstel op een Mac alt indrukken en dan herstel. Vragen over Quickpwn 2.2.5 en Pwnage tool 2.2.5 graag posten in de verzameltopics!
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Destiny; 31-01-09 om 01:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Go, Michael, go!
|
|||
|
|||
kun je daarin een partitie neerzetten die iets groter is dan de standaard. Ik loop steeds tegen de limiet aan terwijl ik niet al te veel apps uit cydia haal.
|
|
||||
|
||||
Je moet nadat je geupdate hebt even BossTool installeren, en vervolgens 'fonts' gaan verplaatsen. Dan krijg je ergens in de 100MB extra.
|
|
|||
|
|||
aha, dat is dan hierbij opgelost. dank je iMario
|
|
||||
|
||||
De eerste custom is daar
|
|
||||
|
||||
Misschien dat je voor de wat onervaren gebruikers er bij kan zetten waar de baseband wel origineel is en bij welke deze straks niet geupdate is
Ook misschien duidelijk aangeven wat je onder 'officiele iPhone' verstaat. Die van mij is ook officieel maar komt wel uit Italië
|
||||
|
||||
Thanks, Michael! Ik ga even updaten
|
|
||||
|
||||
Ben hem nu aan het restoren, werkte niet met QuickPwn want ik kreeg een wite scherm...
Hijs nu rond 75% Edit: Gelukt, even kijken of ik via aptbackup weer m'n Apps terug kan krijgen. Laatst gewijzigd door Gilliam; 30-01-09 om 21:31. |
|
||||
|
||||
Ik heb de custom firmware geinstalleerd maar hij wil niet werken, krijg dezelfde melding als toen ik hem uit de doos haalde en hij alleen met een sim uit Amerika werkte!
|
||||
|
||||
Zeker weten dat je de shift knop hebt ingedrukt of heb je de eerste gedownload ipv de tweede custom?
|
|
||||
|
||||
Aptbackup werkt heel goed. heb deze gisteren ook toegepast en op 5 minuten waren al mijn apps uit cydia terug geinstalled.
|
|
||||
|
||||
Hey Michael,
Ik had dus de 1e gedownload, de 2e stond er toen nog niet op maar nu kan ik de 2e niet meer downloaden heb geen account bij rapidshare.de maar bij rapidshare.com. Gr, henk |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maakt het nog uit met welke versie van itunes ?
Laatst gewijzigd door phywire; 30-01-09 om 22:23. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Alles ging vlekkeloos! Shift + Restore drukken, vervolgens Michael's Custom Firmware 2.2.1 openen, en daar gingen we! Top, nu draaiend op Firmware 2.2.1, en unlocked met yellowsn0w!
|
|
||||
|
||||
rapidshare.com word toch veel meer gebruikt dan rapidshare.de?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Allemaal gelukt, werkt echt prima, het mooiste is nog dat cydia nu ook goed stabiel loopt.
Toppertje ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 | Michael | Unlock | 187 | 20-06-09 13:43 |
iPhone: [3G] - [1.0] Custom FW 2.2 | Destiny | Jailbreak | 741 | 15-06-09 17:50 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|