[1.0] Custom FW 2.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze custom FW 2.2.1 is voor de 2G iPhone (zonder installer) Michael's custom FW 2.2.1 voor de iPhone 2G De custom update niet je baseband. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.0] Custom FW 2.2.1
Deze custom FW 2.2.1 is voor de 2G iPhone (zonder installer)
Michael's custom FW 2.2.1 voor de iPhone 2G De custom update niet je baseband. Nog nooit gepwnd zet je iPhone dan in DFU (zie in de wiki hoe) en herstel dan in iTunes. Wel al gepwnd zet je iPhone in restore mode (zie in de wiki hoe) en herstel dan in iTunes. Zorg wel dat je je eigen custom FW kan kiezen in iTunes, windows de shiftknop en dan herstel in iTunes. Bij een Mac de alt knop en dan herstel in Itunes. Dan browsen naar de custom. Vragen over Quickpwn 2.2.5 en Pwnage tool 2.2.5 graag posten in de verzameltopics!
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Destiny; 31-01-09 om 01:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet ik mijn USBpoort waar mijn kabel en dus ook de iPhone aan zit niet aanpassen voordat ik mijn iPhone in restoremodus zet???
Of kan ik gewoon alt+herstel drukken in iTunes de costum 2.2.1. (thanx Michael) selecteren en wachten zonder aanpassen USBpoort.
|
|||
|
|||
Ik heb hem gedownload en via alt-herstellen mijn phone geupdate. Werkt zonder problemen! Thanks
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook geupdate. Hij werkt helemaal! Ben nu lekker aan 't syncen..
|
|
|||
|
|||
JEP! werkt weer als een trein..!
Bedankt! dit is de makkelijkste manier op je iphone up to date te houden |
|
||||
|
||||
ook hier iemand tevreden is overgegaan naar 2.1.1. Zie weinig tot geen vernieuwing maar de iphone werkt prima.
|
|
|||
|
|||
werkt goed thx
|
|
|||
|
|||
Hulde weer aan Michael!
Gisteren update gedaan, werkt zoals het hoort... Heb alleen wel het idee dat het beeld (icoontjes op sb etc.) scherper is? Kan dat? |
|
|||
|
|||
Probleem bij het overstappen. Apple logo blijft staan!!!! Need some help
opgelost...super~!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-02-09 om 12:29. |
|
|||
|
|||
Bedankt zoals al die andere customs top makkelijker kan het niet
|
|
|||
|
|||
Is deze custom voor bootloader 4.6? En kan ik deze ook gebruiken voor een update vanaf versie 2.0? Of kan ik beter 2.0 > 2.1 > 2.2 > 2.2.1 doen? Wil ik graag zeker weten voordat ik de iPhone van de grote baas om zeep help...
|
|
||||
|
||||
Deze is voor 4.6 en je kan al die stappen overslaan gewoon deze custom gebruiken.
|
|
|||
|
|||
@ Michael,
Bedankt voor de costum werkt perfect, had alleen niet gelezen dat installer er niet bij zat niet dat het zo erg is. Het belangrijkste is dat het werkt en stabiel ook thanx. |
|
|||
|
|||
Geweldig deze custom FW. Hij werkt goed en is makkelijk te updaten. Beide bedankt voor jullie geweldige inzet!
CB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Michael, de restore mode.... bedoel je niet de recovery mode. Tot nu toe heb ik 2.1 en 2.2 via de recovery mode geladen. Ik neem aan dat Cydia wel weer is toegevoegd. Mooi dat de reacties weer super zijn, bedankt. |
|
||||
|
||||
recovery of restore is allebei hetzelfde ;-)
|
|
|||
|
|||
Na het installeren van deze custom krijg ik telkens de melding : Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone.
Ik heb echter geen accessoires aan mijn iPhone gekoppeld of wat dan ook. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, ik heb de firmware al een keer opnieuw geïnstalleerd. Gr. Bacho |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag eigenlijk weer zonder problemen FW 2.2.1 kunnen installeren, Michael bedankt.
Maar wanneer ik Cydia open start deze in het home-scherm, maar kan niet alles laden en op een gegeven moment komt een fout: Unable To Load (times out). Weet misschien iemand een oplossing. Ik heb wel Boss-prefs weer kunnen installeren. Changes (in Cydia) blijft blank. Ik zal vanavond proberen de update nog een een keer te draaien. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone: [3G] - [1.0] Custom FW 2.2 | Destiny | Jailbreak | 741 | 15-06-09 17:50 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|