[1.0] Custom FW 2.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt Michael voor de FW2.2.1. Met updaten ging het eerst mis, kreeg een foutmelding. Vervolgens heb ik het hersteld en het werkte als een zonnetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bedankt Michael voor de FW2.2.1. Met updaten ging het eerst mis, kreeg een foutmelding. Vervolgens heb ik het hersteld en het werkte als een zonnetje daarna
ps. Ik zal even mn profiel aanpassen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Werkt hier ook als een zonnetje! Geen enkel probleem gehad met updaten.
Bedankt weer hiervoor. |
|
||||
|
||||
Piece of cake
Bedankt!!! |
|
|||
|
|||
Wat zijn eigelijk de nadelen van bij 2.1 te blijven? Kan ik dan op den duur geen programma's meer installeren? Of enkel die enkele die de nieuwste fw vereisen? Ik ben namelijk niet zo happig om elke keer een nieuwe fw op m'n iPhone te zetten en dan doodsangsten uit te staan
Hartelijk dank! |
|
||||
|
||||
Wow, dit gaat wel heel gladjes zo!
Bedankt Michael, keep up the good work!! |
|
|||
|
|||
Help!!!Iphone vastgelopen op op de pineapple!!!
Hallo,
Ik heb gisteravond mijn iphone 3g 2.2.1 willen jailbreaken en alles ging zoals ik las op het forum en zag op YT. Tot dat het annanas-logo in beeld verscheen.............die staat er nu nog steeds in en kan er helemaal niks meer mee. Harde reset werkt niet meer en de computer herkent de iphone ook niet meer waardoor het herstellen van de Iphone in Itunes ook niet meer mogelijk is. Kan ik er nog iets aan doen of is hij rijp voor de sloop? Alvast bedankt Badboy Laatst gewijzigd door badboy; 08-02-09 om 19:57. Reden: Sorry ik moet nog ff wennen aan forums,appel-ellende verholpen maar nog steeds geen jailbreak! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Michael, is er een reden waarom je Installer er niet bij hebt geplaatst? Ik heb namelijk Kate gekocht en dus huh ... is dat een probleempje ;-)
Maar hoe dan ook bedankt zoals altijd voor de custom. |
|
|||
|
|||
het updaten heeft wat voeten in de aarde gehad maar het is me blijkbaar toch gelukt om te updaten via deze weg!
had eerst jailbroken/unlock versie van 2.1, bij herstel in Itunes, haperde m'n iphone: hij bleef het schermpje van cartoon van Steve Jobs (russische tekst) (= blijkbaar recovery mode) in hangen. na herinstall. van Itunes (8.02.20) en enkele keren wisselen van USB-poort herkende Itunes eindelijk m'n iphone in recovery mode. daarna ging het updaten gemakkelijk (kleine 10 minuten denk ik). |
|
|||
|
|||
kun je ook van 1.14 updaten naar de laatste versie, ik heb namelijk problemen met mijn carkit, de kenwood dnx8228bt, weergave van geluid is diep triest het kraakt en het doet, ik hoop dan een update dit kan oplossen.
iemand ervaring op dit vlak? |
|
||||
|
||||
Je kan gewoon met de custom herstellen en zien of je carkit probleem verholpen is
|
|
|||
|
|||
Super! Werkt als een zonnetje hier...
|
|
|||
|
|||
Fantastische tool ... Op 10 minuten gefixt
|
|
|||
|
|||
Als ik de custom download krijg ik alleen een map die iPhone 1_1_2 heet (Mac)
Heb al 3 keer voorheen mijn 2G geupdate, welk bestand moet ik hebben of wat doe ik fout. Zie geen .ipsw |
|
|||
|
|||
OK ik heb misschien iets doms gedaan ;-)
Ik kreeg steeds een 1600 error als ik in DFU mode Michaels firmware er op probeerde te zetten. Ik las toen ergens dat je bij een 1600 error gewoon een alt-restore moet doen en hem niet in DFU moet zetten. Dat heb ik geprobeerd (met Michaels firmware, die heeft hij er netjes op gezet) maar nu vindt hij geen netwerk meer.... Hoe kan ik dit oplossen? Met Quickpwn? Alvast bedankt! Groet, Michel |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok Ik heb Bootneuter geinstalleerd. Als ik het programma echter opstart geeft hij de volgende error: "Couldn't talk to the bootloader. This may be due to a CommCenter collision so BootNeuter will exit."
Weet jij hoe ik verder moet? Dank voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Ik ben maar even overnieuw begonnen en zelf en custom gemaakt. Nu doet alles het!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
F.ck...vastloper op error 1600 en error 21. Inmiddels al op drie Macs geprobeerd, zelf restore-files gemaakt, maar ik kom er niet aan uit.
Ik kan hem met een originele Apple ipsw herstellen, maar dan wordt de sim niet herkend. Vanuit die staat herstellen via de restore-ipsw in dit topic lukt niet, maar ook een DFU reset en restore lukt niet. Iemand een ideetje? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone: [3G] - [1.0] Custom FW 2.2 | Destiny | Jailbreak | 741 | 15-06-09 17:50 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|