[1.0] Custom FW 2.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Playboy Mansion F.ck...vastloper op error 1600 en error 21. Inmiddels al op drie Macs geprobeerd, zelf restore-files gemaakt, maar ik kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Error 21 weet ik niet, maar ik ben van 2.2 naar 2.2.1 gegaan met de costum van Michael. Het enige wat ik gedaan heb is de iPhone aangesloten aan iTunes een reservekopie gemaakt en d.m.v. alt+herstel de costum geselcteerd en na een par minuten was het gedaan en had ik een iPhone met fw 2.2.1, probeer dit anders eens mischien dat dit wel werkt.
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3 Laatst gewijzigd door macmichel; 10-02-09 om 22:57. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij doet het.. Helemaal top..! thanx michael
|
|
|||
|
|||
top!
Thanks Michael! Na enorm gevreest te hebben dat het fout zou gaan en ik met een brick zou eindigen is het allemaal gelukt. Keep up the good work! Is het alleen wel mogelijk om de vertrouwde installer terug te krijgen (ik noem maar een kruier --> bijvoorbeeld met quickpwn) of is dit niet aan te raden? Ik hoor graag van je! Laatst gewijzigd door Sasce; 13-02-09 om 13:45. Reden: aanvulling van m'n bericht |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je Installer downloaden vanuit Cydia.. Ik heb het er in alle geval al zien instaan
|
|
|||
|
|||
mijn spatie werkt niet stel voor als ik die nou update naar 2.2.1 zou die dam wel doen?
|
|
|||
|
|||
Werkt hier uitstekend, na 15 minuten weer helemaal op orde. Prima dienstverlening!
|
||||
|
||||
je kan het gaan proberen. Misschien dat het probleem dan is opgelost.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
als ik die update ga doen meot ik dan ook weer unlocken enzo?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb gedaan mijn spatie werkt nog steeds niet maar moet ik nog gaan jaibroken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb het gedaan de spatie werkt nog steeds niet
maar alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
neee onderste gedeelte niet maar bij andere apps doet ie het wel alleen bij als je iets moet invullen ofzo bij toetsenbord ik heb niks geinstaleerd
ik heb zelf een programma gedownload bitesms enzo dat je toetsenbord schuin kan doen dan doet ie het wel maar niet bij alles kan je toetsenbord schuin doen dat is mijn probleem alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Michael, erg bedankt voor deze info. Was heel makkelijk om dit uit te voeren!!
|
|
|||
|
|||
[1.0] Custom FW 2.2.1
Ben een newbie. Heb per ongeluk met Safari i.p.v. met Firefox de custom FW 2.2.1 van Michael gedownload. Is dat echt een probleem en moet ik het opnieuw downloaden?
Als ik in iTunes restore aanklik (met ingedrukte alt toets op mijn iMac) hoef ik dan alleen de ipsw-map te selecteren of moet ik een bestand erin selecteren? Bij Michaels post staat dat je in DFU mode moet als je nog niet gepwned hebt. Ik weet niet of de mijne is gepwned. Voor de zekerheid dan waar in DFU mode zetten? Of hoeft dat helemaal niet zoals bij Astro's post staat. Ik werk met Mac OSX 10.5.6 en las over een probleem dat bij installatie de software daardoor ontstond met keyboard en muis. Moest daarom eerst andere software van een hacker installeren. Daarna stond er dat binnen drie dagen een automatische oplossing voor dit probleem gepost zou worden. Zit die al in deze Custom van Michael? |
|
|||
|
|||
weet iemand waarom ik in itunes geen nieuwe FW kan aanklikken? Ik doe alt herstel en dan ga ik naar het gedownloade mapje maar dan kan ik niks openen. Weet iemand wat ik fout doe?
alvast bedankt! groetjess mark |
|
||||
|
||||
Omdat het pakket is uitgepakt. Zet automatisch uitpakken uit in safari onder voorkeuren en opnieuw downloaden
|
|
|||
|
|||
thanks ben hem nu an het installeren!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Michaels Custom met Safari gedownload en zelf uitgepakt in een map op het bureaublad. Moet ik het er onuitgepakt inzetten en dan via iTunes selecteren met Restore en pakt iTunes het dan zelf uit?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone: [3G] - [1.0] Custom FW 2.2 | Destiny | Jailbreak | 741 | 15-06-09 17:50 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|