[1.0] Custom FW 2.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lema Ik heb vanmiddag eigenlijk weer zonder problemen FW 2.2.1 kunnen installeren, Michael bedankt. Maar wanneer ik Cydia open start deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia weer online. Installer 4 erbij?
Citaat:
Heb ik een hele restore voor gedaan (ik had pusher geprobeerd maar toen kreeg ik door dat deze een firmware aanpassing deed en heb ik deze onderbroken. Ging ik verder lezen las ik dat pusher cydia onklaar maakt, vandaar mijn overweging om te restoren, en dat nu in cydia ook niet meer de installer staat om te kunnen installeren) Is er een installer 4 ergens te downloaden zodat ik deze handmatig kan toevoegen anders kan ik nogmaals restoren met orig 2.2.1 firmware om quickpwn te draaien. edit: Toch maar orig 2.2.1 restored en quickpwn (2.2.5-2) gedraaid (dan maar films kijken tijdens wachten) edit2: Achteraf gezien is de nieuwe installer (tot nu toe) niet echt nuttig, ik ging nog uit van de versie van fw 1.1.4 met diverse leuke apps echter deze zijn niet meer terug te vinden of incompatible met fw 2.+ of verhuisd naar cydia of app store en niet meer free.
1st gen iPwn 1.1.x -> 1.1.4 -> 2.2.1 -> 3.1.2 Nu iOS 4.3 Iphone 4 not yet jailbreaked factory unlocked. Starting with iPhöng coding Laatst gewijzigd door EnderQ; 03-02-09 om 15:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg een update van openssl en openssh en de problemen zijn nu weer opgelost. Cydia start gewoon weer op en draait weer als vanouds.
|
|
|||
|
|||
Ikke heb net succesvol naar 2.2.1 geupdate maar ben nu installer kwijt.
Klopt dit? ? Of ligt het weer aan mij |
|
||||
|
||||
Als je goed had gelezen had je geweten dat ik geen installer in de custom heb gezet
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
werkt geweldig! bedankt!
|
|
||||
|
||||
kan je de /root partitie niet groter maken? (die van mij zit altijd vol )
|
|
|||
|
|||
een hele stomme vraag waarschijnelik, maar werkt dit ook voor FW1.1.4.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Toppertje. werkt perfect. mijn dank is groot
|
|
|||
|
|||
Ik heb elders deze vraag ook al gesteld maar is er iemand die stap voor stap kan vertellen (of verwijzen naar een handleiding) hoe ik mijn 2.2 met jailbreak met de custom firmware moet updaten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag ook met Michaels CF naar 2.2.1 gegaa; geen problemen daar. Echter een aantal gekke dingen daarna
- ik ben alle applicaties kwijt die ik voor het updaten wel had (zowel cydia als appstore) ondanks terugzeten reservekopie - bij syncen worden eerder gekochte Appstore apps niet gesynct wegens rechtenprobleem computer - een aantal cydia programmas wil niet installeren (oa size mismatch) - Fontswap geinstalleerd, maar niet terug te vinden Ligt dit aan de firmware update of aan iets anders? Als dit niet aan het updaten lig, is deze vraag uiteraard in het verkeerde forum terechtgekomen, waarvoor bij voorbaat al mijn excuses |
|
|||
|
|||
Probeer je iPhone nogmaals te herstellen, sluit je iPhone aan.
In iTunes druk op shift + herstel en kies de costum van Michael. Kijk dan wat er dan gaat gebeuren.
|
|||
|
|||
Ook dat geeft geen verschil; vreemd toch. Hoe is dat bij jullie? Blijven alle apps en themes etc. behouden?
|
|
|||
|
|||
bij mij blijft alles zoals het was, oke muziek, films e.d. moet er weer opnieuw op maar voor de rest geen probleem.
De rechten van de apps ga onder iTunes naar tab store en machtig computer mischien dat dat helpt. |
|
||||
|
||||
Apps uit cydia sowieso niet die zul je opnieuw moeten installeren en dat geldt ook voor de themes uit cydia. Apps uit de appstore kan je opnieuw syncen met itunes. Tip download uit cydia appbackup en nadat je een backup hebt gemaakt kan je die bij een nieuwe fw of als je eens opnieuw moet herstellen makkelijk erop terug krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Michael; 03-02-09 om 23:10. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
custom instalatie
Michael, hij loopt als een trein, thnxs
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone: [3G] - [1.0] Custom FW 2.2 | Destiny | Jailbreak | 741 | 15-06-09 17:50 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|