[Cydia] Fout tijdens downloaden van programma discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een programma wil downloaden via Cydia, dan krijg ik een error: "Size Mismatch" Weet iemand wat dit is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Cydia] Fout tijdens downloaden van programma
Als ik een programma wil downloaden via Cydia, dan krijg ik een error:
"Size Mismatch" Weet iemand wat dit is? Laatst gewijzigd door francebramie; 04-02-09 om 16:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is Cydia
Ik heb hetzelfde, lijkt alsof de Big Boss repo niet goed werkt, krijg ook allemaal mysql errors |
|
||||
|
||||
probeer is een reboot
|
|
|||
|
|||
Heb er ook last van...
|
|
|||
|
|||
bij mij ook , draaiend op 2.2.1 , iphone 3G vooral om iets te installeren uit BigBoss en ModMyiphone ....
telkens Size Mismatch ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar idd ik heb ook de Size Mismatch, zal morgen wel weer opgelost zijn, enige zure is dat ik net m'n 3G had hersteld en net de jailbrake opnieuw had uitgevoerd... |
|
|||
|
|||
Had ik gisteren ook, was rond middernacht opgelost dus zou weer in orde moeten zijn
|
|
||||
|
||||
Is nog steeds niet opgelost als ik myfox uit Cydia wil download klrijg ik een error.
|
|
||||
|
||||
Bij mij doet hij het ondertussen weer.
|
|
|||
|
|||
hiero ook ++
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia loopt vast tijdens downloaden | machiel11 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-02-11 15:48 |
Wi-Fi valt weg op moment van downloaden Cydia | toines | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 22:44 |
Programma's van iOS4 al in Cydia? | Fmkk | Jailbreak apps en thema's | 24 | 30-06-10 19:30 |
Niet mogelijk om downloaden van Cydia. | vladi | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-05-10 20:38 |
|
|