Winterboard Oude Themas discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus me iPhone al een beetje, en ook vrij snel gejailbreakt.. Maar toen had ik mijn FW op thema 2.1.. Vervolgens thema's geïnstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard Oude Themas
Ik heb dus me iPhone al een beetje, en ook vrij snel gejailbreakt..
Maar toen had ik mijn FW op thema 2.1.. Vervolgens thema's geïnstalleerd ezv.. Daarna is dus FW 2.2 uitgekomen. Gewacht voor de jailbreak.. Toegepast en dan terug winterboard thema's geïnstalleerd ezv.. Maar nu zie ik dat mijn oude themas er ook instaan maar ik kan ze niet meer verwijderen langs Cydia .. Hoe kan ik dit oplossen ? Grz Kets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verwijderen via DiskAid, WinSCP, ... Denk dat dit de gemakkelijkste oplossing is ;-)!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Root folder: private/var/stash/Themes/...
|
|
||||
|
||||
Normaal gesproken staat het gewoon op root: Library/Themes. Als je in WinSCP een error krijgt als je daarheen gaat, ga dan naar: private/var/stash/Themes (wat Mackjenzie dus zegt)
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp kan ik dit niet verwijderen via winterboard zelf ? Ben al een uur aan het zoeken
|
|
|||
|
|||
me oude themes blijven er in staan :S ik kan ze niet verwijderen langs SSH want daar vindt ik ze NERGENS in ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met themas oude lockscreen | dewoelfo | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-04-11 09:36 |
Themas niet op zelfde lokatie in IOS 4.x.x | oerotter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-04-11 00:04 |
Winterboard OS 3.x | iphoneluffff | Jailbreak apps en thema's | 161 | 02-03-11 10:06 |
cydia themas | dewoelfo | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-11-10 21:21 |
Winterboard | Interned1.tv | Archief | 5 | 16-09-09 20:55 |
|
|