Niet mogelijk om downloaden van Cydia. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone vandaag gejailbreaked en alles werkt gewoon, maar elke keer als ik iets probeer te downloaden via cydia, krijg ik talloze meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet mogelijk om downloaden van Cydia.
ik heb mijn iphone vandaag gejailbreaked en alles werkt gewoon, maar elke keer als ik iets probeer te downloaden via cydia, krijg ik talloze meldingen van: "Posix: Operation timed out" en ook andere meldingen. Ik doe alles via een Wi-Fi verbinding die goed werkt etc.
hebben andere mensen hier ook mee te maken en heeft er mischien iemand een oplossing voor ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je vandaag sowieso niet veel moet verwachten van Cydia. Iedereen is aan het jailbreaken en dat neemt de nodige bandbreedte van Cydia in beslag. Even geduld en morgen weer proberen.
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
cydia, goed, niet, werkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
Wi-Fi valt weg op moment van downloaden Cydia | toines | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 22:44 |
Alle iDevices: SHSH van cydia server downloaden naar lokaal | robin.b | Jailbreak | 2 | 15-07-10 15:09 |
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data | P@t | Archief | 1 | 26-10-09 23:43 |
[Cydia] Fout tijdens downloaden van programma | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 04-02-09 18:48 |
|
|