SHSH van cydia server downloaden naar lokaal discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) yoo, Ik heb een vraagje, Ik heb mijn 3.1.3 blobs op de server van cydia staan en wil die graag lokaal downloaden voor het geval ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SHSH van cydia server downloaden naar lokaal
yoo,
Ik heb een vraagje, Ik heb mijn 3.1.3 blobs op de server van cydia staan en wil die graag lokaal downloaden voor het geval dat weet je wel.. (Hoe) kan dit? ggroeten
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die staan ook op je Mac normaal gezien, maar dat zijn verborgen bestanden.
Bij mij stonden ze onder gebruikers/je gebruikersnaam/.shsh Om verborgen bestanden te tonen: open terminal: eerst: defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles TRUE Daarna: killall Finder Om verborgen bestanden terug te verbergen: eerst: defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles FALSE daarna: killall Finder Laatst gewijzigd door Bomans; 15-07-10 om 15:07. |
|
|||
|
|||
Oke, thanks. Jammer dat de oude bestanden worden overschreven waardoor 3.1.3 daar nu niet meer staat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SHSH file on Saurik server?? | Almo | Jailbreak | 43 | 29-06-11 19:19 |
Blijft emails downloaden van server na restore | BobBob | iPhone algemeen | 0 | 23-03-11 16:24 |
Shsh files verdwenen van server saurik? | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 26-08-10 14:41 |
iPhone: SHSH blobs 4.0.1 op Cydia server of niet?? | Radar | Jailbreak | 3 | 12-08-10 15:28 |
iPhone: SHSH bestandje op de server | Golfje | Jailbreak | 9 | 09-07-10 17:15 |
|
|