Shsh files verdwenen van server saurik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op men iphone men shsh filles laten opslaan in cydia.. Had geupdate naat 4.02, daarna een downgrade gedaan.. Alles liep perfect.. Had gisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shsh files verdwenen van server saurik?
Ik had op men iphone men shsh filles laten opslaan in cydia.. Had geupdate naat 4.02, daarna een downgrade gedaan.. Alles liep perfect.. Had gisteren 4.0.2 er terug opgezet, en wou terug naar 4.0.1 maar itunes geeft de 3xxx error, dus ik denk dat men shsh files van sauriks server verdwenen zijn:s vorige keer lukte het me wel:s
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je de host van iTunes nog eens bekijken en zien of ie weer naar de normale instellingen is gegaan?
Toen ik m'n SHSH had opgehaald, kwam er tijdens de restore een venstertje dat de host is aangepast met 'toestaan' en 'opschonen'. Misschien dat hij vanzelf is opgeschoond?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SHSH file on Saurik server?? | Almo | Jailbreak | 43 | 29-06-11 19:19 |
ipod touch van 4.1 naar 4.0 met shsh files | hoii | iPhone algemeen | 0 | 10-09-10 16:00 |
shsh files | menno1555 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-08-10 14:05 |
Alle iDevices: SHSH van cydia server downloaden naar lokaal | robin.b | Jailbreak | 2 | 15-07-10 15:09 |
|
|