iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/100605-redsn0w-un-tethered-jailbreak-voor-ios5-0-behalve-ipad2-4s-verzameltopic.html)

BOZOK 04-12-11 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 742550)
Tethered booten :rolleyes:

Heb ik gedaan, nu net weer. Maar dan blijft mijn toestel eeuwig de apple logo weergeven.
Ik zal even uitleggen wat ik heb gedaan.
Nadat mijn iphone gejailbreaked is installeer ik via cydia een programma. Nadar deze geinstalleerd is krijg ik de melding reboot toestel.
Ik sluit mijn iphone aan op de pc, zet hem uit en doe tethered boot via cydia.
Hierna gaat het steeds fout. Is al de 3e keer dat het niet lukt.

Grt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2011 om 10:40 ----------

Nou jongens, poging 4 is wel gelukt.
Thnx voor supporting.

Xplod 04-12-11 10:40

Eerst uitzetten, dan aansluiten en dan tethered booten denk ik ....

edit: leuk .... met 5.0.1 nu een succesvolle JB .... ?

BOZOK 04-12-11 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xplod (Bericht 742559)
Eerst uitzetten, dan aansluiten en dan tethered booten denk ik ....

edit: leuk .... met 5.0.1 nu een succesvolle JB .... ?


Yep, een succesvolle jailbreak. En nu maar hopen dat ik nooit met een lege accu zit of dat ie vastloopt waardoor hij moet rebooten ofzo. :d
Indien wel is het gewoon een kwestie van tethered booten.
Met mijn telefoongedrag heb ik het de laatste paar maanden nooit hoeven uit te zetten.

lesleyen 04-12-11 22:51

ik had hem ook gejailbreakt al 2 maanden terug en dit verliep goed tot ik in cydia een update wou doen , bleef hij bij het respringen op wacht tekentje staan , ik kon hem ook niet meer aanzetten met redsnow nu heb ik alles eraf moeten halen en weer standaart gemaakt , ik wacht wel tot ik hem goed kan jailbreaken

arneo 06-12-11 00:25

@Xplod: Vast wel, ik wilde enkel de info delen met de ervaringen die ik had met het niet functioneren van de JailBreak. En door nogmaals het uit te voeren wel een JB met succes.

@Bozok: @Schilpfire: Heb je wel dit geprobeerd?

Het selecteren van ook de firmware weet ik niet of dat uit maakt.. maar die methode werkt bij mij.
Citaat:

5. Tethered boot met "redsn0w", eerst firmware 5.0 geselecteerd en daarna "Just boot".
@Schilpfire: Mocht dat ook nog niet goed gaan, opnieuw alles uitvoeren, M'n vorige post

Zelf heb ik nog wel dat de Wi-Fi-sync niet werk..
Gebruikte iTunes is trouwens 10.5.1 x64

Schilpfire 06-12-11 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arneo (Bericht 743175)
@Schilpfire: Heb je wel dit geprobeerd?


@Schilpfire: Mocht dat ook nog niet goed gaan, opnieuw alles uitvoeren, M'n vorige post

Thanx. Ik had mijn bericht al direct ge-edit. Was al gelukt. Maar ook ik kan niet syncen via Wi-Fi.

grass_bas 06-12-11 13:12

Ik wil een iPhone 4 jailbreaken, maar één van de stappen is natuurlijk de software (in mijn geval 5.0) downloaden. Als ik kijk in het lijstje met de verschillende soorten software voor de iPhone 4 kan ik kiezen uit:
iPhone4 (iPhone3,1)

en

iPhone4(vz) (iPhone3,3)
Welke van de twee moet ik kiezen of hoe kan ik hierachter komen welke werkt?

Bedankt!

Bomans 06-12-11 13:25

iPhone4(vz) (iPhone3,3) is voor een verizon toestel.

Jij moet 3,1 hebben.

grass_bas 06-12-11 13:27

Dank je!!!!

cwsmdb 07-12-11 21:12

heb al maanden geleden de iphone 4 van mijn vrouw theterd jailbreak uitgevoerd met succes
nu wat de batterij leeg en heb heb gereboot met redsnow maar er doet zich 1 probleem voor alles wat ik open wordt maar voor 25% in de linker bovenhoek afgebeeld en niet scherm vullen.
heb de jailbreak zelfs opnieuw gedaan echter zonder resultaat
weet iemand wat hier aan de hand is

Guest-20180925190238 07-12-11 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cwsmdb (Bericht 743786)
heb de jailbreak zelfs opnieuw gedaan echter zonder resultaat
weet iemand wat hier aan de hand is

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...erspringt.html

dropkick01 09-12-11 21:14

Heb juist dit gelezen op twitter:
“@MuscleNerd: congrats to @pod2g for furthering his 5.x untether! *http://t.co/y5q5m9cl ...you can even get a partial glimpse of him :)”

Zou de untethered JB eraan komen?

Guest-20180925190238 09-12-11 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dropkick01 (Bericht 744502)
Heb juist dit gelezen op twitter:
“@MuscleNerd: congrats to @pod2g for furthering his 5.x untether! *iOS 5.0 untethered jailbreak © pod2g - YouTube ...you can even get a partial glimpse of him :)”

Zou de untethered JB eraan komen?


http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...0-5-0-1-a.html

Thibault96 09-12-11 21:21

??
 
als ikk men iPhone 4 iOS 5 nu thetered jailbreak kan ik hem daarna nog unthetered jailbreaken en hoe?

XIII 09-12-11 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thibault96 (Bericht 744507)
als ikk men iPhone 4 iOS 5 nu thetered jailbreak kan ik hem daarna nog unthetered jailbreaken en hoe?

Die vraag is al vaker gesteld, maar we kunnen hem nog steeds niet beantwoorden.

Dat kan pas als de jailbreak van pod2g publiekelijk toegankelijk is (of er meer info is).

Thibault96 10-12-11 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 744510)
Die vraag is al vaker gesteld, maar we kunnen hem nog steeds niet beantwoorden.

Dat kan pas als de jailbreak van pod2g publiekelijk toegankelijk is (of er meer info is).

Maar ik bedoel eigelijk als ik hem ni thetered jailbreak... Is hij dan voor altijd gebonden aan myn computer om op te starten of kan ik dat terug ogedaan maken hoe zou ik dat dan kunnen doen

Rav3n 10-12-11 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thibault96 (Bericht 744635)
Maar ik bedoel eigelijk als ik hem ni thetered jailbreak... Is hij dan voor altijd gebonden aan myn computer om op te starten of kan ik dat terug ogedaan maken hoe zou ik dat dan kunnen doen

Je kunt herstellen met itunes ... Maar da's mss niet nodig. Zie antwoord 775 van XIII

jasperkrul 10-12-11 19:13

Ik kom er maar niet uit, zal mijn iPod touch 3e generatie op 5.0.1 nu ook unthetered te jb'en zijn?

Rav3n 10-12-11 20:15

Zie antwoord 775 ....

mwouters91 11-12-11 23:45

Hey,

net met redsnow een jailbreak uitgevoerd op mijn ipod touch 4g 5.0.1. Ging goed, totdat ik op cydia klikte (dit was een wit logo) toen kreeg ik iets met bestandssysteem voorbereiden en nu is mijn cydia weg??

EDIT: het logo is niet meer wit iig, als ik er nu op klik krijg ik iets met bestandssysteem voorbereiden (cydia sluit hierna zelf staat er) Dit gewoon laten lopen?


gr,

Michael

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2011 om 00:11 ----------

Hey,

is al allemaal gelukt. Hij doet het nu weet niet maar opeens verscheen het logo en deed ie het gewoon xD

gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.