@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (in wording) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag bekend geworden: Untethered iOS 5 jailbreak op video gedemonstreerd door @pod2g Er is nog niet veel bekend, maar dit meldde @pod2g tot nog toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (in wording)
Vandaag bekend geworden:
Untethered iOS 5 jailbreak op video gedemonstreerd door @pod2g Er is nog niet veel bekend, maar dit meldde @pod2g tot nog toe op twitter: - werkt op iOS 5.0 (zie YouTube filmpje in artikel hierboven) en iOS 5.0.1 - nog onbekend of dit op 4S of iPad 2 werkt (die devices heeft hij niet)
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 09-12-11 om 16:49. Reden: iOS 5.0.1 door @pod2g bevestigd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
I'm hoping @MuscleNerd will make JailbreakMe 4. Bron: https://twitter.com/#!/comex/status/106869302740783106 |
|
|||
|
|||
dus kort samengevat, is de kans dat er een untethered jb voor iPhone 4S (iOS 5.0/iOS 5.0.1) minimaal is? in tegenstelling dus tot iPhone 3GS/iPhone 4?
|
|
||||
|
||||
@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1
|
|
|||
|
|||
oke....duidelijk. Dank voor het antwoord
|
|
||||
|
||||
Ben trouwens benieuwd in welke tool deze jailbreak gaat landen, want @pod2g is tegenwoordig "onafhankelijk":
From now on, I'm not affiliated with chronic dev team anymore. I'm now working independently. Bron: https://twitter.com/#!/pod2g/status/25033535288 (20 september) |
|
|||
|
|||
"Gerucht" verwijderd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dev-Team Blog - Blob monster (we geven het topic nu wel een hoog "geruchten" gehalte...) |
|
|||
|
|||
Verwijder mijn oude nieuws post dan maar
|
|
|||
|
|||
Kortom, er is dus nog geen untethered jb voor de I4 op 5.0?
Want ik mis Cydia best wel. |
|
||||
|
||||
Voor wie het wil volgen: pod2g heeft een blog geopend met meer informatie:
pod2g Dit staat er nu: Citaat:
|
|
|||
|
|||
nou geef maar vrij.... al heb ik nu totaal geen problemen met mijn tethered jailbreak...
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten op een jailbreak voor iPhone 4s. Tethered of untethered maakt niet uit. Als het maar een jailbreak is Nu gebruik ik mijn 3gs en 4s om jailbreak functies niet te missen.
|
|
|||
|
|||
Heb nu ook geen enkel probleem met mijn semi tethered jailbreak op iOS 5.0 maar ik kan ook niet wachten
|
|
|||
|
|||
3GS nieuwe boortol 5.0.1
Misschien een domme vraag, maar ik wil het toch weten.
Op de voorpagina wordt gezegd dat het veilig is voor mensen met een iPhone 4 om te updaten naar 5.0.1 voor een tethered jailbreak. geld dit ook voor de 3GS nieuwe bootrom? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Misschien staat het al ergens maar ik kan het zo niet vinden: Is die untethered JB voor 5.01 (voor iphone4) nu al beschikbaar voor ons eenvoudige zielen?
Kheb nu 5.01 tethered gejailbreaktd maar zodra de untether-versie er is, dan liever die. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij moet met al deze devices nog aan de slag: iPod 3G, iPod 4G en iPad 1. En afhankelijk van wanneer hij besluit vrij te geven ook nog iPhone 4S en iPad 2. |
|
|||
|
|||
Heeft hij dan al een exploit gevonden in de userland van iPad 2/iPhone 4s?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 5.0 Untethered (van pod2g) | Idiapka | Jailbreak | 2 | 09-12-11 16:01 |
|
|