@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (in wording) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dantis Jij moet regelmatig hier komen kijken,dan hoeven wij geen mailtje naar jou te sturen. Of, hij kan de iPC app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Twitter
Pot2G heeft een 4S in zijn handen. Hij gaat hard werken dit weekend zegt die. Hier ben ik wel blij mee. Ik hoop dat hij de jailbreak snel kan uitbrengen! Laatst gewijzigd door DJustin1989; 16-12-11 om 10:20. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Of je houdt in ieder geval even het blog van 'pod2g' in de gaten
pod2g's iOS blog Hij poste vandaag overigens dit: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Getweakte iOS 5.0.1 maakt Siri-jailbreak makkelijker (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Moet siri ook gejailbreakt worden dan? Dat werkt toch gewoon? Kan je dan dingen doen die nu niet kunnen? Ik begin nou al nerveus te worden! @dantis We hebben precies de zelfde phone
|
|
|||
|
|||
jailbreak
wanneer kom hij nou uit!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik zit zelf niet te wachten op een jb heeft voor mij geen waarde wat een ander doet moet ie zelf weten. |
|
|||
|
|||
Nou laat die jb maar eens komen
|
|
|||
|
|||
allemaal gelul die untethered jb's, sinds 5.0 is het niet mogelijk untethered te jailbreaken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als hier de zin van de onzin gefilterd word blijft er een halve pagina over.
relax! ik wacht er ook op, maar meer dan wachten op een leuk kerstcadeautje kan je niet.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het is aardig stil bij onze vriend @pod2g worden wij niet met z'n alle in de maling genomen vraag ik mij af.
voor al zijn postings via twitter had ik nog nooit van deze persoon gehoord en zie op z'n twitter pagina allerlei donaties aan hem voorbij komen. maar ja ik zal wel achterdochtig zijn . gr peter |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zal wel niet eenvoudig zijn... anders begin je er zelf aan |
|
||||
|
||||
Citaat:
pod2g is een bekend iemand in de jailbreak scene (en voormalig lid van het Chronic team) waar we diverse jailbreaks aan te danken hebben: pod2g - The iPhone Wiki Is bepaald niet zomaar iemand... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 5.0 Untethered (van pod2g) | Idiapka | Jailbreak | 2 | 09-12-11 16:01 |
|
|