@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (in wording) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EduardW Hoezo bedankt Pod2g iedereen steeds? Behalve mij.. Vraag het hem eens Je hebt na de donatie toch zijn persoonlijk e-mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
€0,000 wist niet dat je moest doneren. Dit was mijn vraag, bedankt voor het antwoord!
Hoeveel bezoekers heeft die site van 'm? Misschien wel leuk om er een keer tussen te staan, en gaat het op alfabetische volgorde of op bedrag of datum? Het is allemaal zo onduidelijk.. Ik denk dat het misschien goed is om een keer duidelijk uitgelegd te hebben op dit forum, zodat iedereen van deze vragen verlost worden.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pod2g heeft volgens mij alle problemen nu omzeilt:
"OK, figured it out, the A5 cache is not a problem anymore. I sorted it out by doing the untether in a single thread and by flushing all the dcache then all the icache in a row at a strategical point of the process." |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht is deze zin nog belangrijker: I discussed with @saurik today about the launchd boot process, and he's found one missing piece of the puzzle I needed to have a perfectly stable jailbreak. |
|
|||
|
|||
Kijk, dat zijn nou mooie berichten!.....kan haast niet wachten om mijn 4s te breken!
|
|
|||
|
|||
Uitgaande van bovenstaande berichten (zag het ook al op zijn blog over de cache oplossing) zit de untethered jailbreak voor de 4S er nu echt aan te komen .
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd in hoeverre zijn tool klaar is voor ons als gebruikers. Hij kan nu wel alle (bijna) devices jailbreaken, maar is dat op zijn manier of al 'gebruiksvriendelijk'? Want dan zou het best nog even kunnen duren lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een jailbreak "tool" is meestal het laatste wat er geschreven wordt tenzij men een bestaande "tool" kan aanpassen. En aangezien pod2g nu een "Lonely Wolf" is gaat hij misschien helemaal geen bestaande "tool" van een van de dev teams gebruiken. Maar, wat ik hier schrijf zijn allemaal maar vermoedens. Er is niemand die het zeker weet buiten @pod2g zelf en @saurik. |
|
|||
|
|||
Ik heb hoop dat er vandaag nog een update zal komen (van pod2g).
Nu begin ik mij echt af te vragen wat Musclenerd al die tijd heeft gedaan. |
|
|||
|
|||
Vraag het hem eens Maar aangezien hij geen betaalde medewerker is van ons ben ik niet zeker of hij op zulke vragen gaat antwoorden
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 20-12-11 om 13:50. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Wat mij nog onduidelijk is, is of pod2g iOS 5.0 of 5.0.1 op zijn 4S heeft staan. Oftewel: moet ik mijn 4S updaten naar 5.0.1 nu het nog kan (totdat 5.1 uitkomt)?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kan niet meer wachten om me ipad 2 tejailbreaken als dat kan met deze tool van pod2g (ik hoop het zo )
|
|
|||
|
|||
Gewoon even afwachten
|
|
|||
|
|||
Misschien wordt het een kerstkado ?
|
|
|||
|
|||
Lachen hoor al die ongeduldige mensen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 5.0 Untethered (van pod2g) | Idiapka | Jailbreak | 2 | 09-12-11 16:01 |
|
|