@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (in wording) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ference Klasse wat een gemopper allemaal gewoon geduld en we zien hem wel verschijnen. Fijne feestdagen iedereen. Echt he maargoed als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zie hier de link
http://www.generation-nt.com/jailbra...520031.html;);) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
avec plezier mr Timosha
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
De jailbreak voor 4s iphone heeft hij gevonden denk ik volgens zijn testen,maar waarom lost hij niet voor welke firmware de jb is 5.0 of 5.0.1? Ik denk dat hij daarvoor zijn reden heeft. O.a.omdat apple tegen de volgende firmware toch nog niet het gaatje zo tegenhouden.
|
|
|||
|
|||
bedank, dit heb ik ook gelezen.
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2011 om 12:22 ---------- ik dacht dat dit bricht is geplaatst, en nu de status is wat verandert. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is hij er!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Belgiese humor
|
|
|||
|
|||
neen dus
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
RedSn0w_JB RedSn0w Jailbreak
#Jailbreak 5.0.1 untethered Christmas gift from iPhone dev team : gdeluxe.com/untethered-jai… wow. 11 uur geleden, Blijkbaar is het poep.. ik had t op mijn telefoon gelezen.. Sorry! |
|
||||
|
||||
Dus de jailbreak voor ios 5 is er nog niet --"
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Opnieuw Als er al een een untethered jailbreak voor iOS 5/5.0.1 komt dan vermoed ik dat die van het Chronic Dev Team (Greenpois0n ???) komt en niet van het iPhone Dev Team (Redsn0w ???). Tenzij, je weet maar nooit, het iPhone Dev Team ondertussen ook in het bezit is van de kwetsbaarheden die pod2g gevonden heeft. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Of het redsn0w of greenpois0n zal worden ??
Het maakt mij helemaal niets uit, al moet ik het er handmatig intypen en ben daar een hele week mee bezig, als ie er maar komt ... Heb een fijne kerst allemaal !! Grtz flea |
|
||||
|
||||
Citaat:
Fijne kerst allen! |
|
||||
|
||||
Met Greenpoisen kun je niet Hacktivaten ^^
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 5.0 Untethered (van pod2g) | Idiapka | Jailbreak | 2 | 09-12-11 16:01 |
|
|