3194 foutmelding bij update discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal mischien is deze topic zoveel keer ge opend geweest maar met nooit een oplossing. Ik heb sinds gisteren volledig de forum doorgezocht maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3194 foutmelding bij update
Dag allemaal mischien is deze topic zoveel keer ge opend geweest maar met nooit een oplossing.
Ik heb sinds gisteren volledig de forum doorgezocht maar nooit een concrete antwoord of dergelijke gevonden. ik heb een ipad 2 met versie 4.3.1 en met de laatste itunes versie en ik wil het updaten naar 4.3.3 maar ik krijg constant de foutmelding van 3194 niks heeft kunnen helpen. Ik heb naar enkele you.tobe filmpjes gekeken maar deze heeft ook niks uitgehaald. Kunnen jullie mij helpen om deze probleem te op te lossen met vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
haal eff de gs.apple.com regels uit je hostfile... dat deed bij mij de trick
|
|
|||
|
|||
deze" heeft ook niet geholpen :S
|
|
||||
|
||||
Heb je wel SHSH blobs van 4.3.3?
|
|||
|
|||
Plaats gs.apple.com terug,
en zet voor gs.apple.com een #. dan word het dus: #gs.apple.com Werkte bij mij ook! |
|
||||
|
||||
Fix iTunes Error 3194 When Restoring / Updating To Stock or Custom 4.3.3 Firmware | Redmond Pie
als je dit doet heb je je host file gereset en kan je updaten maar je kan echt alleen maar naar 4.3.3 als je daarvan blobs hebt opgeslag |
|
|||
|
|||
Zelfde foutmelding bij mij, welke windows gebruik je ?? Windows 7... dan zou ik je aanraden om een pc met Windows Xp te gebruiken... host file kan niet geedit worden onder windows 7 ( Admin Rechten blablabla ) je kan het wel vervangen maar dat paktie ook weer niet.. TinyUmbrella werkt ook niet ( vinkje weg halen blabla )... het beste en het makkelijkste is dus gewoon Windows Xp gebruiken... iTunes aanzetten... en je Ipad in DFU mode opstarten... dan aansluiten en herstellen.. mocht het toch niet helpen PM me maar...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios 5 update error 3194 | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 1 | 15-10-11 16:55 |
update fout: 1015, 3194 | calvinbenik | iPhone algemeen | 3 | 21-07-11 14:47 |
foutmelding 3194 bij update | huubke | Archief | 1 | 16-04-11 01:04 |
Na 3.0 update foutmelding 13019 bij sync | Dennuske | iTunes | 31 | 06-02-11 21:08 |
Foutmelding -34 bij herstellen na update naar 4.0 | volvoforlife | iTunes | 0 | 22-06-10 13:25 |
|
|