5.0 na restore hangen op apple logo + voortgangs balk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik met de CFW van sn0wbreeze (voor behoud van baseband+hacktivatie) heb gestored en een succesvol scherm heb gehad in itunes herstart mijn iPhone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5.0 na restore hangen op apple logo + voortgangs balk
Nadat ik met de CFW van sn0wbreeze (voor behoud van baseband+hacktivatie) heb gestored en een succesvol scherm heb gehad in itunes herstart mijn iPhone en blijft hij hangen (al meer als een uur) op het apple logo met eroner een voortgangsbalk, echter deze balk doet hellemaal niks.
Heb al meerdere malen gestored nu en zelfde probleem blijft, morgen maar eens proberen op me PC misschien werkt het door 1 of andere gekke redendaar wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet gewoon booten met Redsnow of eerst nog jailbreaken....
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier hetzelfde ..
Na de JB blijft de iphone hangen op het apple logo (duurt langer dan 10 min) |
|
|||
|
|||
Gebruik de just boot mode van redsnow en hij start wel op..
|
|
|||
|
|||
Redsn0w? Ik gebruik Sn0wbreeze moet me baseband bewaren.
Ik heb het al via ih8sn0w via twitter, ik moest rebooten met iBooty en nu werkt het |
|
|||
|
|||
ja, na de boot mode start hij wel op maar dan wel met simlock.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat hoop ik maar ik kan niet verder want hij vraagt om een at&t sim kaart. want met de huidige kaart blijft hij "no service" geven. en je komt dan niet verder op de telefoon.
Heb al meerdere keren ge JB'ed en daarna Boot only gedaan maar het eindigt in vragen om een geldige sim kaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: apple logo blijft hangen | volkarnhem | Jailbreak | 1 | 29-08-11 23:21 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Blijft hangen op Apple logo | OiP | Archief | 1 | 28-04-09 23:48 |
Blijf hangen op Apple logo | papa-joeri | Unlock [archief] | 2 | 09-02-08 18:19 |
|
|