blijft hangen na herstel discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een groot probleem en ben een beetje ten einde raad... een tijdje geleden heb ik mijn iphone met 4.2.1 gejailbreaked, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blijft hangen na herstel
Beste lezers,
Ik heb een groot probleem en ben een beetje ten einde raad... een tijdje geleden heb ik mijn iphone met 4.2.1 gejailbreaked, maar wilde hem zojuist gaan updaten naar IOS5.. in de instellingen van de iphone heb ik gekozen voor het wissen van alle gegevens om hem vervolgens te kunnen updaten naar ios5... het probleem is nu alleen dat hij niets anders meer laat zien dan het apple logo (redsnow) http://imageshack.us/photo/my-images/638/iphoneci.jpg/ Ik heb ios5 net los gedownload om te proberen of ik het er zelf los op kon zetten (via shift + herstel) maar dit werkt niet, omdat de iphone nog niet in itunes gevonden kan worden (waarschijnlijk omdat hij niet helemaal opstart) Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor! :S Mvg, Sander Laatst gewijzigd door SanderDuijn; 17-10-11 om 13:47. Reden: Foto van probleem toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Sander,
Op die manier kan het erg lang duren. (6 uur) Opnieuw jb uitvoeren, probeer greenpoisi0n maar eens. Je zit nog op 4.2.1 als goed is, anders met Redsnow b4 proberen... succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wil updaten naar ios5 zonder jailbreak, gaat me dat niet meer lukken? |
|
||||
|
||||
Natuurlijk kun je gewoon updaten. Alleen moet je wel wachten totdat de iPhone klaar is met wissen van alle gegevens. Dit kan uren duren.
Daarna zul je de iPhone in iTunes moeten activeren. En vervolgens kun je iOS 5.0 gewoon installeren. Je hebt de laatste iTunes versie geïnstalleerd? In het vervolg hoef je niet eerst de iPhone via z'n eigen menu te resetten. Gewoon met iTunes de nieuwe software installeren en dan ben je een eventuele jailbreak ook kwijt.
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb mn iphone maar vast aan de lader gedaan, hoop niet dat het uren gaat duren, maar er zit dan denk ik niets anders op. |
|
|||
|
|||
als je al een jailbreak had en je klikt op alle instellingen wissen dan zal je iphone voor altijd op het apple logo blijven hangen.
die functie icm jailbreak werkt niet. gewoon met ireb iphone in dfu zetten en dan shift herstel doen naar ios 5 en dan is alles terug in orde |
|
||||
|
||||
dus
stap 1: itunes openen stap 2: 3 seconden POWER-knop ingedrukt houden stap 3: 10 seconden lang HOME+POWER-knop ingedrukt houden stap 4: na de 10 seconden POWER-knop los laten maar HOME-button ingedrukt houden totdat itunes een iphone in DFU modus aantreft stap 5:nu met shift ingedrukt op herstellen klikken en het IOS 5 bestand selecteren |
|
|||
|
|||
Citaat:
:S |
|
||||
|
||||
dat betekent dat je je host-bestand moet opschonen
probeer dit Fix iTunes Error 3194 When Restoring / Updating To Stock or Custom 4.3.3 Firmware | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel erg bedankt voor je posts! het is denk ik gelukt... hij is nu bezig met het herstellen van de iPhone!!!!! |
|
||||
|
||||
graag gedaan
EDIT: hou me a.u.b op de hoogte of het gelukt is |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kan via google alleen maar .dmg bestanden vinden van ios5 final, maar kan ze niet converteren naar een .ipsw :S iemand nog tips? -Heb misschien oplossing gevonden, doe nu opnieuw een herstel Laatst gewijzigd door SanderDuijn; 17-10-11 om 17:29. |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPod, iPhone and iPad Firmware Download P.S omdat je nu op een beta versie draait moet je je idevice wel weer herstellen en niet updaten |
|
|||
|
|||
ik doe het altijd met winrar.
toevoegen aan archief, daarna archief opslaan als .ipsw achter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :( | Bob Meys | iTunes | 2 | 28-02-13 17:53 |
iPad blijft hangen op "herstel van iPad bij Apple controleren" | johnnybt | iPad algemeen | 9 | 14-10-11 08:32 |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
iPhone herstel balkje blijft hangen. | wesleypot | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 19:59 |
|
|