//

Blijft hangen op Apple Logo na jailbreak.

Blijft hangen op Apple Logo na jailbreak. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, ik heb sinds twee dagen mijn Iphone 4 gejailbreakt op IOS 5 tethered. Alles ging goed, maar ik had geen push notificaties. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-11, 14:45
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard Blijft hangen op Apple Logo na jailbreak.

Beste lezers,

ik heb sinds twee dagen mijn Iphone 4 gejailbreakt op IOS 5 tethered. Alles ging goed, maar ik had geen push notificaties. Ik heb toen besloten om een push app uit Cydia te installeren, waardoor ik moest rebooten. Nu wil mijn Iphone niet meer aan, kan niet in DFU en recoverymode en blijft continue hangen op het Apple Logo. Hoe kan ik dit oplossen? Iemand een idee want heb nu Iphone die niets meer doet.

gr,

Erwin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 15:30
llooll's schermafbeelding
llooll llooll is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 30
Standaard

Ik heb dit ook een paar keer op mijn ipod gehad, maar je moet blijven proberen met home en power button totdat hij in aangeeft dat je hem op itunes moet aansluiten


helpt mischien
  #3  
Oud 17-10-11, 15:33
Martijnbrehm Martijnbrehm is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Sluit je iPhone aan op je PC/Mac en start Redsn0w. Klik dan op extra's and dan op Just boot tethered. Vold dan gewoon de stappen voor DFU mode enzo.
  #4  
Oud 17-10-11, 15:36
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijnbrehm Bekijk bericht
Sluit je iPhone aan op je PC/Mac en start Redsn0w. Klik dan op extra's and dan op Just boot tethered. Vold dan gewoon de stappen voor DFU mode enzo.
Heb ik ook geprobeerd en zoals ik al zei, ik kan niet in DFU mode komen.
  #5  
Oud 17-10-11, 15:38
llooll's schermafbeelding
llooll llooll is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijnbrehm Bekijk bericht
Sluit je iPhone aan op je PC/Mac en start Redsn0w. Klik dan op extra's and dan op Just boot tethered. Vold dan gewoon de stappen voor DFU mode enzo.
ik heb het zo altijd gedaan maar heb jij ervaringen met jouw oplossing
  #6  
Oud 17-10-11, 15:41
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llooll Bekijk bericht
Ik heb dit ook een paar keer op mijn ipod gehad, maar je moet blijven proberen met home en power button totdat hij in aangeeft dat je hem op itunes moet aansluiten
Frozen Apple symbol screen for itouch/ iphone (all iDevices) jailbreak SOLUTION - YouTube

helpt mischien
Thanks, maar zelfs dat helpt niet. Ik wordt er echt moedeloos van en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
  #7  
Oud 17-10-11, 16:25
llooll's schermafbeelding
llooll llooll is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban101 Bekijk bericht
Thanks, maar zelfs dat helpt niet. Ik wordt er echt moedeloos van en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
wat lukt er dan niet
  #8  
Oud 17-10-11, 16:29
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llooll Bekijk bericht
ik heb het zo altijd gedaan maar heb jij ervaringen met jouw oplossing
Het is me vaker overkomen ja helaas, maar kwam dr altijd uit. Ik denk dat het met mijn baseband te maken heeft, dat ik niet meer in recovery kan komen. Als ik maar in recoverymode kan komen, dat is wat ik wil dat me telefoon het weer doet!
  #9  
Oud 17-10-11, 16:35
llooll's schermafbeelding
llooll llooll is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban101 Bekijk bericht
Het is me vaker overkomen ja helaas, maar kwam dr altijd uit. Ik denk dat het met mijn baseband te maken heeft, dat ik niet meer in recovery kan komen. Als ik maar in recoverymode kan komen, dat is wat ik wil dat me telefoon het weer doet!
je moet gewoon blijven friemelen met de home en power button tot het lukt

ik was hier vaak een kwartier mee bezig maar het lukte wel altijd
  #10  
Oud 17-10-11, 16:42
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llooll Bekijk bericht
je moet gewoon blijven friemelen met de home en power button tot het lukt

ik was hier vaak een kwartier mee bezig maar het lukte wel altijd
oke want ik ben nu al 5 uurtjes aan het friemelen met de home en power button, heb verschillende programmas op mac en windows geprobeerd en niets werkt. Dit heb ik allemaal uitgeprobeerd:

- Redsnow
- Snowbreeze
- Pwnagetool( DFU Mode)
- Ireb
- Ibooty
- Tiny Umbrella (vindt iphone niet)
- Greenpoison

er is verder geen programma meer dus ik denk dat ik met een bricked iphone zit...
  #11  
Oud 17-10-11, 16:46
llooll's schermafbeelding
llooll llooll is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban101 Bekijk bericht
oke want ik ben nu al 5 uurtjes aan het friemelen met de home en power button, heb verschillende programmas op mac en windows geprobeerd en niets werkt. Dit heb ik allemaal uitgeprobeerd:

- Redsnow
- Snowbreeze
- Pwnagetool( DFU Mode)
- Ireb
- Ibooty
- Tiny Umbrella (vindt iphone niet)
- Greenpoison

er is verder geen programma meer dus ik denk dat ik met een bricked iphone zit...
voor elk iphone probleem is er een oplossing, blijf toch op internet kijken voor mensen die een soortgelijk probleem hebben
  #12  
Oud 17-10-11, 17:09
urban101 urban101 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llooll Bekijk bericht
voor elk iphone probleem is er een oplossing, blijf toch op internet kijken voor mensen die een soortgelijk probleem hebben
bedankt voor je reactie. Ik hoop dat er een oplossing is en dat iemand deze heeft, ondertussen maar even zoeken. Als iemand het weet laat het me weten aub!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 18:18 ----------

Ik weet niet wat er gebeurt is, maar hij doet het weer! Waarschijnlijk lag het dus aan het kabeltje. Beetje dom dat ik niet heb bedacht. Goede tip dus, check je kabeltje!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 19:06 ----------

Jammer, te vroeg gejuicht. Volgende probleem is dat Redsn0w nu mijn apparaat niet ondersteund en dat ik in recoverymode of DFU zet, itunes geeft aan dat het geen contact kan maken met de update-server van Apple. Terwijl ik een custom en originele ipsw gebruik.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 19:08 ----------

Als ik opnieuw probeer te jailbreaken geeft Redsn0w aan dat het wacht op de Reboot, Apple logo blijft hangen en er gebeurt dan niets.
  #13  
Oud 18-10-11, 12:16
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban101 Bekijk bericht
bedankt voor je reactie. Ik hoop dat er een oplossing is en dat iemand deze heeft, ondertussen maar even zoeken. Als iemand het weet laat het me weten aub!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 18:18 ----------

Ik weet niet wat er gebeurt is, maar hij doet het weer! Waarschijnlijk lag het dus aan het kabeltje. Beetje dom dat ik niet heb bedacht. Goede tip dus, check je kabeltje!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 19:06 ----------

Jammer, te vroeg gejuicht. Volgende probleem is dat Redsn0w nu mijn apparaat niet ondersteund en dat ik in recoverymode of DFU zet, itunes geeft aan dat het geen contact kan maken met de update-server van Apple. Terwijl ik een custom en originele ipsw gebruik.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 19:08 ----------

Als ik opnieuw probeer te jailbreaken geeft Redsn0w aan dat het wacht op de Reboot, Apple logo blijft hangen en er gebeurt dan niets.

Zet je telefoon uit. Sluit hem aan op je pc. Open iBooty (heb je via Sn0wbreeze kunnen krijgen en anders even googlen vind je hem ook wel) Kies je iPhone uit de lijst, en druk op start en volg de stappen.
  #14  
Oud 09-01-14, 21:31
timroonen timroonen is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard

Beste Mensen,

Ik heb gisteren mijn iPad 3 gejailbreakd. Hij starte opnieuw, maar het Apple logo blijft branden. Ik heb de sluimer knop en thuisknop ingedrukt gehouden. Toen kwam er "Vebind met iTunes" te staan dan heb ik gedaan en hij dded nog niks. Wat moet ik doen ???

MVG Tim Kroonen
  #15  
Oud 09-01-14, 23:22
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timroonen Bekijk bericht
Beste Mensen,

Ik heb gisteren mijn iPad 3 gejailbreakd. Hij starte opnieuw, maar het Apple logo blijft branden. Ik heb de sluimer knop en thuisknop ingedrukt gehouden. Toen kwam er "Vebind met iTunes" te staan dan heb ik gedaan en hij dded nog niks. Wat moet ik doen ???

MVG Tim Kroonen
Heb je voor de jailbreak OTA ge-update? Dan blijft 'ie namelijk hangen. Je moet de iPad eerst herstellen of shift+update naar 7.0.4 of 7.1 beta en vervolgens de jailbreak toepassen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: apple logo blijft hangen volkarnhem Jailbreak 1 29-08-11 22:21
iPhone: IPhone 4 blijft hangen op apple logo bij Rebooten Jailbreak Redsn0w Wessz Jailbreak 2 18-06-11 23:15
Blijft hangen op Apple logo OiP Archief 1 28-04-09 22:48
iphone blijft hangen (apple logo) Berten.. Archief 3 14-07-08 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.