Vastgelopen na update naar iOS 5.0 3GS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 3GS geupdate naar iOS 5.0. Dit is helemaal gelukt dus dan moet ik hem activeren in iTunes maar nu geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vastgelopen na update naar iOS 5.0 3GS
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 3GS geupdate naar iOS 5.0. Dit is helemaal gelukt dus dan moet ik hem activeren in iTunes maar nu geeft hij het volgende probleem. De iPhone denkt al dat er een simkaart inzit waardoor hij de hele tijd gaat zoeken terwijl er geen simkaart in zit. En indien ik hem met simkaart erin aan iTunes hang geeft iTunes aan dat er geen simkaart in zit. Ik heb de iOS 5.0 nu al een aantal keer opnieuw via DFU erop gezet. Steeds hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Gr Joris, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft je 3Gs misschien iPad baseband? Had je een jailbreak unlock?
|
|
|||
|
|||
Nee volgens mij niet.
|
|
||||
|
||||
Oké. Want zo klinken de symptomen wel.... Of was er ook geen probleem met T-Mobile simkaarten waardoor iphones niet geactiveerd konden worden?
|
|
|||
|
|||
Ok misschien is het wel zo. Hoe zou ik het kunnen oplossen?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dat niet opgelost. Of misschien wel
Nee, sorry, ik weet het echt niet. Maar lees over vermoedelijk dezelfde problemen geregeld op het forum hier. Moet dus wel wat over te vinden zijn.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS tijdens update naar iOS 5 code 3194 | mario004 | iPhone algemeen | 1 | 15-10-11 17:35 |
Hoe update je je 3Gs met BB 06.15.00 naar iOS 5? | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 12-10-11 22:32 |
Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS | woeliewoelie | iPhone algemeen | 7 | 07-01-11 13:57 |
iPhone: Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? | Debbjuh92 | Jailbreak | 5 | 09-07-10 19:36 |
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 | Bealeo | Jailbreak | 4 | 06-07-10 21:29 |
|
|