iPad 2 batterij dood, restore mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Heb een iPad 2 Wi-Fi 32GB Zwart via jailbreakme.com een hele tijd geleden gejailbreakt. Sinds een paar dagen wil mijn iPad niet meer aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 batterij dood, restore mogelijk?
Allen,
Heb een iPad 2 Wi-Fi 32GB Zwart via jailbreakme.com een hele tijd geleden gejailbreakt. Sinds een paar dagen wil mijn iPad niet meer aan gaan. Ik weet bijna zeker dat mijn batterij dood is. Heb power/ home combinatie al verschillende keren geprobeerd. Restore in DFU mode naar iOS5 geeft 1602 error Restore in DFU mode naar 4.3.3. met shift en host file aanpassing geeft 1601 error. Heb AI Charger gedownload, maar iPad gaat niet aan, alleen op netstroom gaat hij aan en geeft altijd 80% aan 1 jan 1970... Ik heb nog garantie en wil graag terug naar de winkel en wil dus van mijn jailbreak af. Iemand nog tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat hij wel gewoon aan met de kabel erin? En kun je hem dan niet gewoon via iTunes updaten naar iOS5?
|
|
||||
|
||||
Als hij op netstroom wel aan gaat moet je even iemand met een Apple zoeken, Windhoos computers heeft de USB te weinig stroom zodat hij niet bij laad
En bij een Apple computer is dat geen probleem en dan zou je hem dus kunnen update naar iOS 5 |
|
||||
|
||||
gebruik je wel de goede lader ? met een iphone lader kun je geen ipad opladen en via een pc gaat dat namelijk ook niet !!
je moet die grote orginele lader van je ipad gebruiken je kunt toch zien dat de ipad bijlaad of niet |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met windoos computer niet en met een Mac wel omdat daar meer stroom op de USB zit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat betekent dat er ook iets mis is met de interne klok. |
|
||||
|
||||
klopt ... het gaat wel met de lader van een iphone ! dacht dat dat niet ging het gaat niet via usb inderdaad van een windhoos pc !!
|
Labels |
batterij, dfu mode, ipad 2, jailbreak 4.3.3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 dood? | Maurice013 | iPad algemeen | 2 | 27-06-11 13:30 |
iPhone dood... recover, restore??? | ruudjw | iPhone algemeen | 14 | 25-06-11 11:29 |
iPhone dood na gebruik externe batterij? | Anty | iPhone algemeen | 3 | 14-07-09 17:54 |
HELP: Restore niet mogelijk: Onbekende fout (6) | gracha | Unlock [archief] | 3 | 13-02-08 11:19 |
|
|