Ipod touch 8g jailbreak verwijderen?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) HELLLUPPPPP!!!! Ik wou gister Whatsapp op de ipod downloaden na lang gezocht te hebben vind ik op youtube een filmpje hoe je dat moet doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 8g jailbreak verwijderen??
HELLLUPPPPP!!!!
Ik wou gister Whatsapp op de ipod downloaden na lang gezocht te hebben vind ik op youtube een filmpje hoe je dat moet doen. Even later krijg ik cydia als application die ik niet meer kan verwijderen maar ik had het later op internet gezocht hoe je de cydia weer kunt verwijderen. Uiteindelijk is het weggegaan alleen daarna werd mijn ipod vanzelf opnieuw opgestart. Maar nu is Cydia wel weg als app maar nu heb ik een ander beginscherm en andere applications die je niet kan verwijderen, zoals:Kiosk-Berichten-Klok-Herinneringen.... Weet iemand hoe je dat weer kan verwijderen zodat je weer hetzelfde hebt als een nieuw ipod touch 8g??????? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt waarschijnlijk per ongeluk ios 5 op je ipod gezet, je moet deze dus downgraden om die apps weg te halen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is een unieke handtekening van jouw iPod in combinatie met het betreffende iOS.
Als je niet weet wat SHSH blobs zijn heb je ze met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook niet opgeslagen en kan je niet downgraden. Echt niet, je kan niet downgraden en er is echt geen oplossing, geen enkele. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: SHSH-Blobs bewaren met TinyUmbrella | Appletips |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als er bijvoorbeeld een x iets mis is met m'n iPod en dan ga ik terug naar de mediamarkt maken ze m'n iPod dan nog of niet meer omdat ik m'n iPod heb gejailbreakt?? |
|
|||
|
|||
Je begint te zeuren Als er nu iOS 5 op dat ding staat is hij niet gejailbreakt Als je dat ding tenminste niet opnieuw gejailbreakt heb met dat YouTube filmpje).
|
|
|||
|
|||
Er staat wel dat ik iOS 5 heb, maar hoe verwijder je dan die Apps? Sorry ik heb helemaal geen verstand aan m'n iPod..:$
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 2g frameresten verwijderen | arjan95 | iPhone algemeen | 5 | 03-06-11 18:37 |
|
|