Let op: terug naar iOs 5.0 als je wilt jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zojuist heeft Pod2G(een bekende hacker) op twitter kenbaar gemaakt (nieuws verspreidt zich snel) dat Apple een lek gaat dichten in de aanstaande IOS 5.01. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Let op: terug naar iOs 5.0 als je wilt jailbreaken
Hallo,
zojuist heeft Pod2G(een bekende hacker) op twitter kenbaar gemaakt (nieuws verspreidt zich snel) dat Apple een lek gaat dichten in de aanstaande IOS 5.01. Aangezien Apple de IOS 5.0 nog signed is het nu tijd om terug te flashen. Ik heb het zojuist gedaan (ivm. een installatie van IOS 5.01 beta 2) en laat ook even weten dat mijn modem ook weer terug is gegaan naar stock... Geen zin in bashing i.v.m. mijn bericht. Gewoon een waarschuwing voor hen die hier iets mee willen.. Ro Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 09-11-11 om 19:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Extra nieuws (source: MODMYI)
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat wil dit nu eigenlijk zeggen?
Kan ik upgraden naar 5.1 en thetered blijven? |
|
|||
|
|||
Dus: als je nu iOS 5.0 hebt gejailbreakt sla je SHSH blobs op.
Als iOS 5.0.1 wordt gereleased kan dit niet meer omdat Apple iOS 5.0 niet meer signed. Als je je blobs opslaat kan je altijd nog terug naar iOS 5 Ow ja, en nu heb ik best een grote haat aan Charlie Miller |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
SHSH blobs werken (vooralsnog) niet voor iOS5! Opslaan kan wel vast (met TinyUmbrella)?
Omgekeerde waarschuwing zou daarom ook juist kunnen zijn: upgrade op tijd naar 5.0 als je nog op 4.x draait en een 5.x JB wil?
|
|||
|
|||
Citaat:
En zoals je zegt: als je op iOS 4.x zit upgraden naar iOS 5 met een tethered jailbreak en dan afwachten... |
|
|||
|
|||
iPhone: Let op: terug naar iOs 5.0 als je wilt jailbreaken
Wanneer ik mijn Iphone 4 aansluit geeft TinyUmbrella aan dat er iOS 5 GM opstaat. Ik ben blijkbaar vergeten te updaten naar iOS 5 final...
Ik heb de SHSH files van iOS 5 GM opgeslagen. Nu heb ik twee vragen: 1. De meest recente SHSH-Blob die ik heb opgeslagen is van iOS 5 GM (9A334). De SHSH files van iOS 5.0 final worden niet gevonden door TinyUmbrella. Moet ik hiervoor restoren naar iOS 5 Final voordat deze worden gevonden? 2. iOS 5 GM en final hebben hetzelfde buildnummer (9A334). Betekent dit dat beide firmwares identiek zijn, en ik met deze opgeslagen SHSH van iOS 5 GM ook kan restoren naar iOS 5 Final? In dat geval hoef ik dan niet te restoren naar de final versie van iOS 5. Alvast bedankt voor de reacties, nfsgamer |
|
||||
|
||||
Mmm...zit te dubben met mijn iPad2 met jailbreak op 4.3.3. Heb geen idee hoe lang het gaat duren en of het ook geschikt is voor de iPad2..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik twijfel om naar iOS5 te gaan, omdat ik niet bekend ben met een tethered jailbreak. Maar zo te horen heb je als je iOS 4.x hebt met jailbreak geen keuze omdat Apple een lek wil dichten met een software update. Dus mijn vraag: Moet ik nu updaten naar iOS 5 (met eventuele tethered JB) of op iOS 4.2.1 blijven hangen zoals er in het advies van ModMyI staat? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er nog eens over denken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een vraag: Als ik Cydia start worden de SHSH's van iOS 5 niet weergegeven, die van iOS 4.3.5 wel. Ik heb geprobeerd om met Redsnow 0.9.9b7 de iOS 5 SHSH naar de server van sourik te uploaden (met de fetch-knop). De iOS 5 SHSH word echter nog steeds niet weergegeven in Cydia. Doe ik iets verkeerd, of staan ze gewoon op de Cydia server en worden deze niet weergegeven? |
|
|||
|
|||
Deze domme jonge begrijpt hier dus uit,dat je de 5.0.1 niet kan jailbreaken en kan ook niet terug downgraden naar 5.0 omdat de 5.0.1 vandaag gereleased is?
Is het dit zo'n beetje? mvg |
|
|||
|
|||
Als je geluk hebt signeert Apple iOS 5 vandaag nog. Wil je nog terug naar iOS 5, dan moet je het NU proberen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 10:45 ---------- Te laat, het venstertje is gesloten |
|
||||
|
||||
da's knap met een 4S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Terug van Ios 4.3.5 naar 4.3.3 | treffers | iTunes | 1 | 05-08-11 13:47 |
Windows: ios 5 terug naar 4.3.3 | tvtje | iTunes | 5 | 05-08-11 13:09 |
iPhone 3G: Kan ik unlocken en jailbreaken als ik nu de laatste iOS 4.2.1 installeer | stefanhovens | Unlock | 24 | 18-04-11 16:58 |
van 4.0 terug naar 3.1.3 en dan jailbreaken | Foxx | iPhone algemeen | 1 | 20-08-10 14:17 |
iPhone: 3GS met 3.0.1 te jailbreaken of moet ik terug naar 3.0 | MarcelMarcel1 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 21:54 |
|
|