//

ios50 blijven bij restore

ios50 blijven bij restore discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone freaks... Ik heb mn iphone op ios5.0 staan en wil deze cleanen, vroeger nam ik de ipsw en klikte ik met de shift op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-11, 13:24
Vinniepl Vinniepl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard ios50 blijven bij restore

iPhone freaks...
Ik heb mn iphone op ios5.0 staan en wil deze cleanen, vroeger nam ik de ipsw en klikte ik met de shift op restore en hopla (al dan niet met tinyumbrella,customfw...).
Nu stel ik me de vraag hoe ik te werk moet gaan, als ik shift en restore doe naar een 5.0, gaat hij dan een foutmelding geven met als gevolg dat ik ga moeten restoren naar 5.0.1?
Moet ik de telefoon wipen via instellingen van de iphone zelf, om zo op de ios5.0 te blijven? Of gaat hij dan vragen om via itunes te koppelen (of via Wi-Fi) de ios5.0.1 te restoren?
Kan iemand me wijzer maken aub?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij 4.1 blijven of naar 4.3 gaan met 3GS? ment10 iPhone algemeen 6 15-03-11 18:10
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. amsterdam2226 iPad algemeen 0 11-12-10 00:27
iPhone 3GS: Fout bij restore? blyleven Unlock 4 05-03-10 10:22
UINavigationBar laten blijven bij andere view jonathan Ontwikkelen voor iOS 0 29-06-09 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.