Iphone 3Gs iOS 5.0 Respringt wanneer iemand beldt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPhone 3Gs iOS 5.0 met Jailbreak Wanneer ik ermee bezig ben bijv. op safari of gewoon een spelletje speel en iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3Gs iOS 5.0 Respringt wanneer iemand beldt
Hallo
Ik heb een iPhone 3Gs iOS 5.0 met Jailbreak Wanneer ik ermee bezig ben bijv. op safari of gewoon een spelletje speel en iemand belt mij op dat moment kan ik niet op opnemen drukken en respringt hij automatisch dan unlock ik em weer zie ik het gesprek boven op het scherm bij de statusbalk maar kan er niet op drukken of opnemen ... daarna als diegene me weer belt dan doet ie het gewoon weer weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan fixen..? ik heb wel een beetje simpele tweaks op me ipphone via cydia gedaan zoals bijvoorbeeld sbsettings, andere kleur keyboard, nospot, novoicemail. maar daar zou et niet aan kunnen liggen tog? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: heeft er iemand een idee wanneer de unlock er is voor de 4 met 4.2.1 | jochem123 | Unlock | 1 | 20-01-11 17:05 |
iPhone 3GS: Wanneer unlock 3GS ios 4.1 Baseband 05.14.02? | Wouterdh | Unlock | 305 | 28-11-10 23:38 |
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 | G0khan | Archief | 3 | 26-04-10 17:06 |
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? | Puck84 | Chat en geruchten | 2 | 15-09-09 19:32 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
|
|