Update Jailbreak van 4.3.3 naar 5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een tijdje terug heb ik mijn iphone gejailbreakt naar 4.3.3 ondanks zijn er alweer een aantal updates geweest, ik weet nou alleen niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update Jailbreak van 4.3.3 naar 5.0.1
Hallo allemaal,
Een tijdje terug heb ik mijn iphone gejailbreakt naar 4.3.3 ondanks zijn er alweer een aantal updates geweest, ik weet nou alleen niet hoe ik mijn iphone (die gejailbreakt is) naar de versie 5.0.1 kan updaten. Ik heb op het forum lopen zoeken maar kom er niet uit. B.v.d. voor de hulp! groet, DoP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Pas eerst je profiel eens aan?
Een 1e generatie iPhone (die je daar nu hebt staan) kan 4.x en 5.x helemaal niet draaien... |
|
|||
|
|||
Wel ik heb hetzelfde voor.
Ik zou graag mijn IOS 4.3.3 met JB updaten naar IOS 5.0.1 (voorlopig zonder JB) Updaten of herstellen met Itunes geeft een foutmelding. Backuppen geeft ook foutmelding :s |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Updaten.....
Ik heb een iPhone 4 (GSM) 4.3.3 jailbreak!
Vraag: Moet ik mijn toestel van 4.3.3 (jailbreak), updaten naar 5.0.1 via de officele weg met iTunes of via iTunes maar met SHIFT+klikken op updaten!!? En dan de ipsw selecteren die in via de linkjes heb gedowloaded van Dev-team-Blog site? Ik hoef alleen dit te weten dan kom ik er wel uit! Alvast bedankt... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Download iOS 5.0.1 For Public ( Direct Links ) - Greenpoison Jailbreak Untethered iOS 5 iOS 5.0.1 iOS 5.0.2 Greenpois0n
Sorry ik bedoel eigenlijk via website van greenpois0n.us |
|
||||
|
||||
Onbetrouwbare site (dat had je al in de 5.0.2 in de titel kunnen zien).
Niet gebruiken... |
|
|||
|
|||
THX, dus eerst via iTunes update met SHIFT+klikken en dan de IPSW selecteren die ik net had genoemd en dan updaten of moet ik alles via redsn0w doen!? Bedankt voor de snelle reactie!
|
|
||||
|
||||
In het verzameltopic voor 5.0.1 vind je de benodigde info.
Om de discussie centraal te houden gaat er hier een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? | gserban | Jailbreak | 5 | 11-11-10 09:44 |
iPhone: Update en jailbreak naar 4.0 na gebruik van Spirit | dettie | Jailbreak | 22 | 26-06-10 09:57 |
|
|