Wat te doen als untethered ios 5.0 komt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb momenteel ios 5.0 lopen op mijn iPhone 4. Die is gejailbreaked, maar dan wel tethered. Maar als binnenkort nu de untethered jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat te doen als untethered ios 5.0 komt?
Hoi,
Ik heb momenteel ios 5.0 lopen op mijn iPhone 4. Die is gejailbreaked, maar dan wel tethered. Maar als binnenkort nu de untethered jailbreak voor de ios 5.0 uitkomt, kan ik de untethered dan er gewoon overheen gooien met een nieuwe versie van redsnow? Of moet ik eerst nog mijn huidige tethered jailbreak ongedaan maken? Alvast heeeeel erg bedankt voor een antwoord! Ps. Ik wil liever niet updaten naar 5.0.1, dat duurt me weer allemaal te lang. Ik hoop van iemand te horen! Groeten Cliff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je even de moeite neemt om in de 5.0.1 jailbreak topic te zoeken, kom je vanzelf het antwoord tegen.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
|