//

iPhone 4 Simlock O2

iPhone 4 Simlock O2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 gekocht, met een Simlock van, ik vermoed, O2. Na de laatste update is er een jailbreak af gegaan, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-11, 13:37
JaimyNL JaimyNL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Exclamation iPhone 4 Simlock O2

Hallo,

Ik heb een iPhone 4 gekocht, met een Simlock van, ik vermoed, O2. Na de laatste update is er een jailbreak af gegaan, en de iPhone is nu dus ook niet geactiveerd. Veel kan ik er dus niet mee, ook geen informatie opvragen of jailbreaken.

Is het een optie om een O2 simkaart te bestellen via Ebay, de iPhone dan te activeren en te jailbreaken en tenslotte simlock vrij te maken?

Zijn er ook andere manieren, zoals iets van een officielere manier zodat ik 'm hierna kan blijven updaten?

Ik hoor 't graag!

(Deze had trouwens in Unlock gemoeten, niet in Jailbreak.. Kan die worden verplaatst?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone, simlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 4.2.1 bb 3.10.01 te simlock? SANCHO1@LIVE.BE Unlock 1 19-12-11 13:42
iPhone 4: Simlock op de iPhone eublesuma Unlock 13 07-10-11 22:51
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 14:22
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22
Iphone 3g 3.1.2 Simlock zonarium Archief 1 16-01-10 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.