swappen van 2 iphones discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Alvast meer even de volgende vraag zodat ik mij kan voorbereiden voor de komst van de jailbreak van de Iphone 4S Ik heb 2 Iphones, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
swappen van 2 iphones
Alvast meer even de volgende vraag zodat ik mij kan voorbereiden voor de komst van de jailbreak van de Iphone 4S
Ik heb 2 Iphones, een 4 en een 4S. Ik gebruik nu de 4 met jailbreak op IOS 5.0.1 Mijn vrouw gebruikt de 4S op IOS 5.0.1 zonder jailbreak. De bedoeling is dat ik de 4S ga gebruiken en mijn vrouw de 4 Maar nu moeten de gegevens van beide Iphone dus worden verwisseld. Kan Dit? En zo Ja, hoe kan je dit het beste aanpakken? Van beide een reserve kopie maken, en dan de reservekopie van de 4 op de 4S zetten? En is dit wel mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphones van t-mobile afgekeurde toestellen???? | DaveD30 | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-03-11 23:23 |
swappen voorkant Iphone incl tft etc. 3gs | bezerk | iPhone algemeen | 0 | 16-04-10 19:57 |
Reservekopie van 2 iPhones wisselen | iwanja | iPhone algemeen | 3 | 06-03-10 09:36 |
registratie van gehackte iPhones | fvdeede | Archief | 2 | 28-06-08 11:14 |
|
|