//

Kan een jailbreak sporen achterlaten in je backup?

Kan een jailbreak sporen achterlaten in je backup? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een iphone 4, 5.0.1 untethered JB, maar om de 1 of andere reden crashte mijn gsm bij iedere random handeling. Versturen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-12, 12:03
Thomas2303 Thomas2303 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard Kan een jailbreak sporen achterlaten in je backup?

Hallo, ik had een iphone 4, 5.0.1 untethered JB, maar om de 1 of andere reden crashte mijn gsm bij iedere random handeling. Versturen van sms, nemen van foto, openen van gewonen appstore applicatie. Blijkbaar moet er ergens een bug in geslopen zijn. Ik heb toen de iphone hersteld vanaf mijn back-up, maar de crashes bleven doorgaan (dus ook zonder JB). Ik vermoed dat de 'bug' dus is opgeslagen in mijn back-up (wist niet dat dat kon?). Heb de iphone binnen gedaan en Apple heeft hem vervangen. Nu heb ik dus een splinternieuwe iphone 4, maar ik durf hem niet opnieuw te jailbreaken vanaf diezelfde back-up... zou het kunnen dat de crashes dan opnieuw komen? of kan dit geen kwaad en moet ik gewoon opnieuw de JB uitvoeren? Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-12, 12:06
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

het zit dus waarschijnlijk in je software, dus gewoon terug zetten, komt het terug, dan klopte het, komt het niet terug dan was je toestel niet goed. Mocht ie weer gaan crashen, dan opnieuw herstellen, en alles er opnieuw opzetten.
__________________
Bla bla bla...
  #3  
Oud 08-01-12, 12:21
Thomas2303 Thomas2303 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Het probleem is dat ik echt niet weet waar de bug vandaan kwam. Ik had geen problemen voor de untethered JB. (ervoor zat ik met een tethered JB, en daarvoor met een untether op iOS 4). De crashes begonnen na de untether op iOS 5.0.1. Ik zit nu momenteel opnieuw op 5.0.1 met de back-up. Momenteel geen crashes. Denk je dat het veilig is om opnieuw te JB. Normaal gezien zou ik geen schrik hebben om de JB uit te voeren, want met een simpele restore is alles weer normaal. Maar aangezien dat ik dat gedaan had met de vorige iphone, en de crashes bleven toen, ben ik nu bang dat een restore misschien ook niet helpt, en heb geen zin om hem opnieuw naar Apple te brengen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2012 om 11:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
het zit dus waarschijnlijk in je software, dus gewoon terug zetten, komt het terug, dan klopte het, komt het niet terug dan was je toestel niet goed. Mocht ie weer gaan crashen, dan opnieuw herstellen, en alles er opnieuw opzetten.
Toen ik merkte dat mijn vorige gsm constant crashte, heb ik dat gedaan. Ik heb toen een herstel uitgevoerd en opnieuw de back-up er op gezet. De crashes bleven voortduren. Dus volgens jou lag het dan aan het toestel? Maar ik had die gsm ondertussen al bijna een jaar en nog nooit geen problemen mee gehad. Kan het zijn dat een iphone plots wel een probleem krijgt waardoor hij constant crasht?
  #4  
Oud 08-01-12, 12:38
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Je kunt hem beter als een nieuwe iPhone herstellen ! Dan ben je alles kwijt maar de bug is dan wel weg.
  #5  
Oud 08-01-12, 12:48
Thomas2303 Thomas2303 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 Bekijk bericht
Je kunt hem beter als een nieuwe iPhone herstellen ! Dan ben je alles kwijt maar de bug is dan wel weg.
Maar nu heb ik geen problemen. En ik zit nu ook met mijn back-up. Of denk je dat de problemen alleen zullen komen als ik hem opnieuw JB? Al mijn gegevens weg, contacten, data, ... kan ik mij niet permitteren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak sporen Kimzrr Jailbreak 8 15-06-11 22:01
Wat kan allemaal niet meer na een jailbreak? ccc1988 Jailbreak 5 17-10-10 21:41
iPhone: Kan een jailbreak invloed hebben op het toestel zelf ? omikron777 Jailbreak 1 01-03-09 13:01
iPhone: Hoe sporen van jailbreak wegwerken? reza Jailbreak 4 20-10-08 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.