Battery Fix 5.0/5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand al iets van de batterij fix van @iHamzaDev? Hier gaat het om een fix waardoor je batterij (iets) langer meegaat. Het is te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Battery Fix 5.0/5.0.1
Weet iemand al iets van de batterij fix van @iHamzaDev?
Hier gaat het om een fix waardoor je batterij (iets) langer meegaat. Het is te downloaden in Cydia! De fix is voor iPod Touch 3/iPod Touch 4/iPhone 3GS/iPhone 4/iPhone 4S Hier paar mensen die het hebben geïnstalleerd en het gaat zo te zien met die fix langer mee: Ik ben hem aan het downloaden! Update: Laatst gewijzigd door 020; 24-01-12 om 21:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb ook last van een sneller leeglopende batterij dus mss eens proberen
|
|
||||
|
||||
Heb hem gisteren geïnstalleerd. Normaal gesproken heb ik rond deze tijd nog zo'n 70% batterij over, nu nog 87%. Ik weet echter niet of ik mijn device vandaag evenveel gebruikt heb als normaal, of anders even zwaar belast heb. Het zou mooi zijn als het echt zou werken ^^ Maar daarvoor moet ik hem nog even wat langer gebruiken en testen denk ik
|
|
|||
|
|||
Fake. Werkt niet.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jammer dat die tweak niet "malicious" is Wie dievenrepo's gebruikt verdient niet meer dan "malicious" tweaks
|
|
||||
|
||||
'I want to clarify, we are not claiming the package 'Battery Fix iOS5' fixes battery... far from it, as the description says 'This can help alleviate the iOS 5.0/5.0.1 battery issues & increase battery life.'
|
|
||||
|
||||
Gewoon een placebo, weer lekker verwijderen dus.
|
Labels |
batterij, fix, ios, langer, mee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Battery drain | knaapjen | iPhone algemeen | 1 | 13-06-11 09:23 |
iPhone: Battery Drain | OptimusPrimeNL | Jailbreak | 3 | 21-02-11 19:20 |
Battery | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-02-11 08:29 |
External Battery | reddragon | Archief | 2 | 12-08-08 20:39 |
hete battery | dj_joske | iPhone algemeen | 2 | 09-05-08 00:23 |
|
|