Jailbreak blijft hangen tijdens uploaden first stage discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een iPhone 4 met de firware 5.0.1. Ik wil deze jailbreaken met redsnow 0.9.10b3 of 4. Nu is het volgende probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak blijft hangen tijdens uploaden first stage
Hallo allemaal,
ik heb een iPhone 4 met de firware 5.0.1. Ik wil deze jailbreaken met redsnow 0.9.10b3 of 4. Nu is het volgende probleem die continu wordt weergegeven: Tijdens uploading first stage blijft hij aan het einde hangen en krijg ik een foutrapport van redsnow. Ik heb al diverse versie's van deze redsnow gedownload en krijg continu dezelfde foutmelding. Het rare is dat ik met dezelfde redsnow wel een andere iPhone 4 heb kunnen jailbreaken. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn??? alvast bedankt Als antwoord krijg ik dan dit: Alle hulp vindt je in onderstaande draad: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html ik heb hierin zitten lezen maar staat nergens een antwoord over mijn probleem. Aub alleen reageren als je echt weet wat er aan de hand is |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De bedoeling van het sluiten van je vorige topic is omdat je je zou aansluiten in bovenstaande topic.
Zo blijft het forum overzichtelijker. |
|
|||
|
|||
En als je bovendien in het verzameltopic in "zoeken in deze discussie" het zoekbegrip "first stage" ingeeft krijg je minstens vijf (5) antwoorden
|
|
|||
|
|||
Oh hahaha ok bedankt
dan begreep ik het verkeerd... |
|
||||
|
||||
En dus opnieuw een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Redsn0w 0.9.6rc9 Blijft hangen tijdens jailbreak.... | DennisVera | Jailbreak | 4 | 05-04-11 17:49 |
Windows: Itunes blijft hangen tijdens installatie | iBroek | iTunes | 0 | 25-07-10 11:46 |
Iphone blijft hangen tijdens de reset. | rachelbrugs | Archief | 1 | 23-02-10 19:41 |
tijdens de jailbreak blijft de iphone hangen in de reboot | onboard | Archief | 1 | 05-02-10 23:59 |
|
|