Jailbreak ipod touch 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben niet te aller handigste met computers en dat soort dingen. Wie kan mij helpen aan een duidelijke uitleg hoe ik mijn ipod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak ipod touch 4
Hoi,
Ik ben niet te aller handigste met computers en dat soort dingen. Wie kan mij helpen aan een duidelijke uitleg hoe ik mijn ipod touch kan jailbreaken en daarna whats app erop kan installeren? Ik ben bang dat ik het via de verkeerde links doe en daarmee straks de verkeerde dingen op mn computer installeer. Ik was er al wel achter gekomen dat ik redsnow moest hebben omdat ik IOS 5.0.1 op mijn ipod gebruik. Maar welke versie ik van Redsnow moet gebruiken werd mij niet helemaal duidelijk. Oja ik werk met windows. Alvast heel erg bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier moet je zijn: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html
Daar zul je lezen dat je gewoon (altijd) de laatste versie van redsn0w kunt gebruiken.
|
||||
|
||||
Inderdaad. Sluit a.u.b. in dat topic aan.
// Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|