Back up / apps terugzetten na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb mijn iPhone 4s gisteren ge-jailbreakt. Vervolgens gedaan wat ik wilde doen en nu wil ik hem weer terugzetten. Ik heb via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back up / apps terugzetten na jailbreak
Hoi allemaal,
Ik heb mijn iPhone 4s gisteren ge-jailbreakt. Vervolgens gedaan wat ik wilde doen en nu wil ik hem weer terugzetten. Ik heb via iCloud en iTunes een backup / reservekopie gemaakt. Mijn vraag is hoe gaat dat precies in zijn werking? Ik wil de jailbreak er dus af hebben maar ik wil mijn apps wel terugzetten. Zijn van de apps ook een backup gemaakt? Moet ik de iPhone eerst herstellen en vervolgens de reserve kopie terugzetten? En moet ik dan de reservekopie van iCloud pakken of iTunes? Alvast bedank! (ik ben een beetje een leek op dit gebied ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat wilde je doen?
Was dat maar 1 dag nodig? Je wilt je jailbreak er immers al weer afhalen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 hersteld, blijft vragen om back up terugzetten. | MB1981 | iPhone algemeen | 6 | 25-07-12 16:53 |
problemen na "terugzetten"back-up | brooks.nl | iPhone Apps | 5 | 16-01-12 18:47 |
Back-up Iphone 4S terugzetten | Opheusden | iPhone algemeen | 1 | 29-12-11 21:31 |
Windows: Back-up terugzetten van 4.1 naar 4.3.1 lukt niet | sefsz | iTunes | 0 | 04-04-11 15:23 |
Terugzetten van back-up | macmichel | Archief | 2 | 24-08-08 12:51 |
|
|