iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: BTStack (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/113791-btstack.html)

Sveneezy 09-03-12 14:20

BTStack
 
Hallo,

Vanuit het niets tref ik vanmiddag tussen mijn lijstje het volgende programma aan, namelijk btstack,
Nou begrijp ik dat het voor bluetooth dient, maar de vraag is hoe komt dit opeens plotseling op mijn iPhone?
Wat zijn de voordelen/nadelen ervan?
Ik heb wel een bluetooth headset aan mijn iPhone gekoppeld, maar het lijkt me stug dat Cydia slim genoeg is om uit zichzelf dan dit programma erbij te downloaden..
Hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.
Thanks.

Guest-20180925190238 09-03-12 14:26

Heb eventueel andere BT tweaks uit Cydia geïnstalleerd? Het kan zijn dat die tweaks afhankelijk zijn van BTStack en dat die tweak ook geïnstalleerd werd.

Sveneezy 09-03-12 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 777824)
Heb eventueel andere BT tweaks uit Cydia geïnstalleerd? Het kan zijn dat die tweaks afhankelijk zijn van BTStack en dat die tweak ook geïnstalleerd werd.

Heb helemaal nog nooit iets binnengehaald wat icm staat met bleutooth.
Enige wat ik me kan bedenken is misschien een toggle uit sbsettings.
Kan helaas ook niet zien wanneer het is geinstalleerd. :P

Guest-20180925190238 09-03-12 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sveneezy (Bericht 777825)
Enige wat ik me kan bedenken is misschien een toggle uit sbsettings.

De SBSettings BT toggle gebruikt BTStack niet :)

Sveneezy 09-03-12 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 777829)
De SBSettings BT toggle gebruikt BTStack niet :)

Dan heb ik werkelijk geen idee.
Kan het kwaad om btstack te verwijderen? Of loop ik kans dat mijn systeem niet meer lekker gaat draaien.

Guest-20180925190238 09-03-12 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sveneezy (Bericht 777840)
Kan het kwaad om btstack te verwijderen? Of loop ik kans dat mijn systeem niet meer lekker gaat draaien.

In principe kan dat geen kwaad omdat BTStack alleen gebruikt wordt voor BT tweaks/apps.

Maar, die stack moet er toch op de één of andere manier opgekomen zijn, vanzelf gebeurt dat niet.

Sveneezy 09-03-12 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 777842)
In principe kan dat geen kwaad omdat BTStack alleen gebruikt wordt voor BT tweaks/apps.

Maar, die stack moet er toch op de één of andere manier opgekomen zijn, vanzelf gebeurt dat niet.

Is er een manier dat ik erachter kan komen met welke tweaks hij samen werkt?
Misschien valt er zo een link te leggen..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 15:00 ----------

Ahhh ik ben erachter!!!!
Op het moment dat ik verwijderen wou drukken gaf hij aan waaraan hij verbonden zat,
Ik heb laatst de SNES A.D Plus (super nintendo emulator) gedownload en blijkbaar zijn die twee met elkaar verbonden. Ik denk dat je op die manier samen spelletjes kan spelen.
Hartelijk bedankt voor je hulp!

Diedjuhh 09-03-12 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sveneezy (Bericht 777847)
Is er een manier dat ik erachter kan komen met welke tweaks hij samen werkt?
Misschien valt er zo een link te leggen..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 15:00 ----------

Ahhh ik ben erachter!!!!
Op het moment dat ik verwijderen wou drukken gaf hij aan waaraan hij verbonden zat,
Ik heb laatst de SNES A.D Plus (super nintendo emulator) gedownload en blijkbaar zijn die twee met elkaar verbonden. Ik denk dat je op die manier samen spelletjes kan spelen.
Hartelijk bedankt voor je hulp!

BTStack in die Emulator wordt gebruik om de spelletjes te spelen met een Wii Mote, wat overigens erg leuk is haha!

Mumbelke 07-02-14 19:34

hier er bij gekomen door controllers for all te installeren


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.