BTStack discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanuit het niets tref ik vanmiddag tussen mijn lijstje het volgende programma aan, namelijk btstack, Nou begrijp ik dat het voor bluetooth dient, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BTStack
Hallo,
Vanuit het niets tref ik vanmiddag tussen mijn lijstje het volgende programma aan, namelijk btstack, Nou begrijp ik dat het voor bluetooth dient, maar de vraag is hoe komt dit opeens plotseling op mijn iPhone? Wat zijn de voordelen/nadelen ervan? Ik heb wel een bluetooth headset aan mijn iPhone gekoppeld, maar het lijkt me stug dat Cydia slim genoeg is om uit zichzelf dan dit programma erbij te downloaden.. Hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken. Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb eventueel andere BT tweaks uit Cydia geïnstalleerd? Het kan zijn dat die tweaks afhankelijk zijn van BTStack en dat die tweak ook geïnstalleerd werd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige wat ik me kan bedenken is misschien een toggle uit sbsettings. Kan helaas ook niet zien wanneer het is geinstalleerd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar, die stack moet er toch op de één of andere manier opgekomen zijn, vanzelf gebeurt dat niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien valt er zo een link te leggen.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 15:00 ---------- Ahhh ik ben erachter!!!! Op het moment dat ik verwijderen wou drukken gaf hij aan waaraan hij verbonden zat, Ik heb laatst de SNES A.D Plus (super nintendo emulator) gedownload en blijkbaar zijn die twee met elkaar verbonden. Ik denk dat je op die manier samen spelletjes kan spelen. Hartelijk bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hier er bij gekomen door controllers for all te installeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 | Gryta1 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-06-12 18:26 |
iPad: Vraag over BTstack Mouse | BrenStef | Jailbreak | 1 | 31-10-11 15:43 |
BTstack verwijderen? | farukjuh13 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-07-11 15:52 |
BTstack gps Cydia | peto | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-04-11 21:54 |
BTStack Muis probleem | Jitse | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-12-10 16:48 |
|
|