Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb in het verleden de cydia app BTSTACK gekocht voor mijn gejailbreaked iPad-1. Sinds kort heb ik een iPad-2 die onlangs ook gejailbreaked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2
Hi,
Ik heb in het verleden de cydia app BTSTACK gekocht voor mijn gejailbreaked iPad-1. Sinds kort heb ik een iPad-2 die onlangs ook gejailbreaked is. Ik wil de nu aangeschafte cydia app BTSTACK overzetten van de iPad-1 naar de iPad-2 maar weet niet hoe ik dit moet doen. Weet iemand een oplossing of moet ik hem opnieuw kopen? BVD, Gryta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op de iPad 2 in Cydia het account activeren waarmee je de tweaks gekocht hebt en dan de tweaks installeren op de iPad 2.
|
|
|||
|
|||
dit zal waarschijnlijk je facebook zijn geweest
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Book overzetten van pc naar iPad | lange76 | iPad Apps | 3 | 12-01-12 21:16 |
Muziek: Muziek overzetten van iPad naar Mac | derper | Muziek, foto & video | 1 | 09-12-11 20:25 |
Apps overzetten van Ipad naar Ipad | woutertje6 | iPad Apps | 1 | 21-10-11 21:53 |
Apps overzetten van ipad naar ipad? | Candyaddiction | iPad Apps | 1 | 06-06-11 16:18 |
|
|