iTunes error bij herstel gejailbreakte iPod touch 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello partypeople, Mijn iPod touch 4 heb ik met een tethered jailbreak voorzien op custom firmware 4.3.5. Nu wil ik hem met iOS 5.1 jailbreaken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes error bij herstel gejailbreakte iPod touch 4.3.5
Hello partypeople,
Mijn iPod touch 4 heb ik met een tethered jailbreak voorzien op custom firmware 4.3.5. Nu wil ik hem met iOS 5.1 jailbreaken, maar bij het herstellen en bijwerken krijg ik steeds iTunes error 1600. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
Doe ik misschien iets fout? Volgens forums die ik via Google vind moet je bij 1600 errors naar pwned DFU, maar dan krijg ik dezelfde error. Is Redsnow voor 4.3.5 verouderd in iTunes 10.6? Ik doe geen dingen met SHSH-termen. Met vriendelijke groet, Jaapjedetweede |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download een firmware via de site » felixbruns.de en ga dan naar ipod firmwares. Destijds had ik ook een probleem met errors van 16xx en het betekent gewoon dat er een fout zit in de iOS die je hebt gedownload. Toen ik via die site mijn iOS had gedownload kreeg ik geen 16xx error meer. Succes.
|
Labels |
1600, 1611, error, herstel, itunes 21 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes error 1602 bij herstel Ipad2 | dorean24 | iPad algemeen | 1 | 24-01-12 11:56 |
Gejailbreakte ipod touch zoom in bij lock screen | NoWayOut | iPhone algemeen | 3 | 12-11-10 23:44 |
gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? | ipodtouchtyler | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-07-10 14:44 |
iPod touch: Ipod Touch 2g 16gb error 1604 bij herstellen of updaten | synhio | Jailbreak | 1 | 05-10-09 23:12 |
|
|