//

iTunes error bij herstel gejailbreakte iPod touch 4.3.5

iTunes error bij herstel gejailbreakte iPod touch 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello partypeople, Mijn iPod touch 4 heb ik met een tethered jailbreak voorzien op custom firmware 4.3.5. Nu wil ik hem met iOS 5.1 jailbreaken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-12, 17:00
Jaapjedetweede Jaapjedetweede is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard iTunes error bij herstel gejailbreakte iPod touch 4.3.5

Hello partypeople,

Mijn iPod touch 4 heb ik met een tethered jailbreak voorzien op custom firmware 4.3.5.
Nu wil ik hem met iOS 5.1 jailbreaken, maar bij het herstellen en bijwerken krijg ik steeds iTunes error 1600.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
  • Normaal bijwerken of herstellen (iTunes error 21 i.v.m. geen pwned DFU)
  • Herstel alle instellingen via iPod zelf en dan herstellen, bijwerken of met custom IPSW (iTunes error 21 i.v.m. geen pwned DFU)
  • Met Redsnow 0.9.9b7 (4.3.5) / Redsnow 0.9.10b5c (5.0.1) / iReb R5 naar pwned DFU en dan herstellen, bijwerken of met custom IPSW (iTunes error 1600)
  • Op mijn andere laptop herstellen in pwned DFU (iTunes error 1611)
En combinaties van deze.

Doe ik misschien iets fout?
Volgens forums die ik via Google vind moet je bij 1600 errors naar pwned DFU, maar dan krijg ik dezelfde error.
Is Redsnow voor 4.3.5 verouderd in iTunes 10.6?
Ik doe geen dingen met SHSH-termen.

Met vriendelijke groet,
Jaapjedetweede
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-12, 22:57
An1lo An1lo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Download een firmware via de site » felixbruns.de en ga dan naar ipod firmwares. Destijds had ik ook een probleem met errors van 16xx en het betekent gewoon dat er een fout zit in de iOS die je hebt gedownload. Toen ik via die site mijn iOS had gedownload kreeg ik geen 16xx error meer. Succes.
Reageren

Labels
1600, 1611, error, herstel, itunes 21



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes error 1602 bij herstel Ipad2 dorean24 iPad algemeen 1 24-01-12 10:56
Gejailbreakte ipod touch zoom in bij lock screen NoWayOut iPhone algemeen 3 12-11-10 22:44
gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? ipodtouchtyler Jailbreak apps en thema's 3 15-07-10 13:44
iPod touch: Ipod Touch 2g 16gb error 1604 bij herstellen of updaten synhio Jailbreak 1 05-10-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.