iPhone 4 5.1 probleem na de tethered jailbreak- cydia gaat niet open discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste idevices mensen ik had van de morgen een update gedaan naar 5.1 i4 en achteraf wou ik jailbreak uitvoeren alles verliep vlotjes toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 5.1 probleem na de tethered jailbreak- cydia gaat niet open
Beste idevices mensen
ik had van de morgen een update gedaan naar 5.1 i4 en achteraf wou ik jailbreak uitvoeren alles verliep vlotjes toen ik op cydia wou gaan ging cydia onmiddelijk af ik had alles gedaan alles geprobeerd itunes herinstalere en dergelijke het was me niet gelukt maar nu heb ik het gevonden na je jailbreak ga je terug naar redsnow en kies je voor everything else dan kies je just boot en voila het werkt opnieuw |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat dit al lang bekend is (een tethered jailbreak) gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia gaat open en dicht. | iMafia75 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 24-04-11 16:01 |
iPhone: Probleem rebooten tethered jailbreak | Spacekees | Jailbreak | 31 | 25-01-11 16:11 |
Alle iDevices: Welke cydia apps voorkomen reboot na tethered jailbreak? | Remypas | Jailbreak | 12 | 03-12-10 11:57 |
mail gaat niet open | matthewvl | Archief | 2 | 26-06-08 00:22 |
|
|