Hulp nodig bij update & jailbreak iphone 3gs 5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allen, Mijn oom wilt zijn iphone 3gs updaten naar 5.0.1 met een jailbreak. Maar we zitten met een probleem. Zijn power button is kapot. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp nodig bij update & jailbreak iphone 3gs 5.0.1
Goedenavond allen,
Mijn oom wilt zijn iphone 3gs updaten naar 5.0.1 met een jailbreak. Maar we zitten met een probleem. Zijn power button is kapot. Het updaten is geen probleem maar waar we mee zitten is het jailbreaken daarna want in dfu komen wilt niet lukken dan. Weet iemand hoe je kan jailbreaken met een ander programma dan redsnow of zonder het gebruik maken van dfu mode????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst: heb je 5.0.1 SHSH blobs voor dit toestel?
|
|||
|
|||
Ja die hebben we
|
|
||||
|
||||
Oh ja, niet goed gelezen: je schreef dat updaten lukte.
Ik ken helaas geen andere tool dan redsn0w voor een 3GS met 5.0.1. |
|
|||
|
|||
Hij draait nu n
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 maart 2012 om 23:50 ---------- (typte te snel) Hij draait nu nog op 4.2.1 maar kan ik hem via een custom firmware updaten zonder dfu mode te moeten gebruiken want dan staat cydia er gelijk op? |
|
|||
|
|||
Beetje googelen gaf mij direct deze link.
Het beschrijft hoe je in dfu mode graakt zonder gebruikt te maken van de home of power button How to Enter DFU Mode Without Home or Power Button [Tutorial] | iPhoneBlogr.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3Gs zit vast bij update graag hulp? | jorgen | iPhone algemeen | 4 | 31-07-10 19:30 |
iPhone: hulp nodig iphone 3gs 3.1.3 jailbreaken | bjorn831 | Jailbreak | 10 | 16-06-10 21:28 |
Hulp nodig bij keuze iPhone 3Gs of... (!!!) | kdorland | iPhone algemeen | 11 | 29-08-09 16:04 |
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! | mrky | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-02-08 20:58 |
|
|