Iphone werkt niet meer.. HELP?!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Onlangs probeerde ik de Jailbreak van Green Posion. Hij starte daarna op met dat hij gegevens miste. 4 regels, uiteindelijk begon hij door te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone werkt niet meer.. HELP?!!
Beste,
Onlangs probeerde ik de Jailbreak van Green Posion. Hij starte daarna op met dat hij gegevens miste. 4 regels, uiteindelijk begon hij door te lopen met allerlei regels. En sindsdien blijft mijn Iphone in Herstelmodus staan. (Logo dat ik hem moet verbinden met Itunes) Heb geprobeerd een herstel te installeren, (4.3 echter krijg ik dan de foutmelding: 3194) Ik ga nu proberen de recente versie te installeren. Maar weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen? Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie hulp.
Ik heb het zelf al opgelost. |
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer | mickie18 | iPhone algemeen | 9 | 24-11-08 21:17 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iPhone werkt niet meer, help! | DutchSecret | iPhone algemeen | 8 | 29-05-08 15:34 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|