//

modemfirmware versie bij herstellen 4S

modemfirmware versie bij herstellen 4S discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone 4S ge-jailbreakt met absynthe iOS 5.0.1 Dit werkte allemaal goed, maar toen iOS 5.1 uitkwamt wilde ik toch over en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-12, 15:06
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard modemfirmware versie bij herstellen 4S

Hallo,

Ik heb mijn iphone 4S ge-jailbreakt met absynthe iOS 5.0.1 Dit werkte allemaal goed, maar toen iOS 5.1 uitkwamt wilde ik toch over en verloor dus mijn jailbreak. Ik heb altijd geweten dat als je weer terug restored naar een officiële iOS versie (zonder JB) dat er dan niks aan de hand is.

Nu hoorde ik van mensen dat de absynthe jailbreak voor de 4S misschien je baseband (modemfirmware) aanpast en deze niet meer verder aangepast wordt als je een restore doet. Dit betekend dat ik dus na een restore en nog door de JB aangepaste baseband heb? Dat zou namelijk mooi waardeloos zijn. Als mijn toestel dan defect is tijdens de garantie kan ik natuurlijk wel fluiten na een kostenloze reparatie, want dat kunnen ze dan toch gewoon zien bij de reparatiedienst van apple?

ik heb nu iOS 5.1 geen jailbreak en modemfirmware 2.0.10

iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-12, 15:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

[QUOTE=joszwa;782328
Nu hoorde ik van mensen dat de absynthe jailbreak voor de 4S misschien je baseband (modemfirmware) aanpast en deze niet meer verder aangepast wordt als je een restore doet. [/QUOTE]

Dat heb je dan niet goed gehoord of die mensen weten niet waarover ze praten en dat komt wel vaker voor.

Absinthe doet niets met de modemfirmware
  #3  
Oud 23-03-12, 15:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Lijkt mij een Broodje Aap.

Je kunt hier ook zien dat je nu gewoon de baseband van 5.1 (en dus niet 5.0.1) hebt:

Firmware - The iPhone Wiki
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 23-03-12, 15:16
joszwa joszwa is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

gelukkig! ik schrok al. Heb namelijk heel veel last (t-mobile) dat het geluid tijdens het bellen wegvalt of dat ik probeer te bellen en er meteen "gesprek mislukt" staat. Als mijn phone stuk ik wil ik wel zeker weten dat ik bij de reparatiedienst niet voor verassingen kom te staan

thnx!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 4g 32gb update zonder modemfirmware bij te werken ddi Jailbreak 7 10-11-11 19:13
iPhone 4 herstellen met zelfde firmware versie Gokkiee iPhone algemeen 14 28-12-10 10:00
Error 28 bij herstellen iPhone sjorriss Archief 1 24-08-09 23:55
Mijn iPhone herstellen van versie 2.2 Lukadegier Archief 3 26-01-09 23:58
fout bij herstellen macmichel Unlock [archief] 20 25-04-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.