iPhone loopt vast bij verwijderen apps discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem op de iPhone van een vriend van me. Het gaat om een 3gs nieuwe versie en ios 5.1 erop. Ik heb em gejailbreakt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast bij verwijderen apps
Probleem op de iPhone van een vriend van me. Het gaat om een 3gs nieuwe versie en ios 5.1 erop.
Ik heb em gejailbreakt voor em, werkt verder goed maar als hij een app probeert te verwijderen gaat het fout. Als hij een app ingedrukt houdt komt er gewoon een kruisje tevoorschijn maar zodra dit kruisje wordt ingedrukt dan doet de iPhone een reboot, elke keer dat hij dit probeert gebeurd het opnieuw. Reboot geprobeerd, herstel geprobeerd maar tevergeefs. Iemand ooit meegemaakt of enig idee hoe dit kan en vooral hoe dit is op te lossen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bumpbumpbump
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone loopt vast bij aansluiting PC | Sulo | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 16:32 |
iphone loopt vast bij belknopje | m1989 | iPhone algemeen | 1 | 21-12-09 17:52 |
Iphone loopt vast en apps starten niet | puppy | iPhone Apps | 4 | 11-07-09 14:12 |
iPhone loopt vast bij opstarten | vlees91 | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 14:08 |
Iphone loopt vast bij slide unlock, HELP! | rikss | Archief | 3 | 24-03-08 23:55 |
|
|