Jailbreak Ipad2 op 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hé allemaal, Ik heb het forum al aardig doorgelezen maar kan nou niet echt een passend antwoord vinden op mijn vragen. Ik heb sinds gister ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak Ipad2 op 4.3.5
Hé allemaal,
Ik heb het forum al aardig doorgelezen maar kan nou niet echt een passend antwoord vinden op mijn vragen. Ik heb sinds gister een Ipad2 gekocht die nog draait op 4.3.5. Ik ontzettend blij dat IOS 5.1 er nog niet op stond omdat ik hem graag wil jailbreaken. Echter lijkt dit niet mogelijk te zijn maar ik hoop het verlossende antwoord van jullie te krijgen: - Kan ik mijn 4.3.5 upgraden naar 5.01 (niet 5.1)? Ik las dat dit niet kon omdat Apple 5.01 niet meer signeert, maar ik weet niet wat dat betekend?? - Als dit niet kan, kan ik dan in iedergeval mijn 4.3.5 jailbreaken zonder downgrade naar 4.3.3? - Als dat OOK niet kan, kan ik dan 4.3.5 downgraden naar 4.3.3 zonder SHSH blobs? Mijn dank is groot!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas:
1) Je kunt niet upgraden naar 5.0.1 2) Je kunt niet 4.3.5 jailbreaken 3) Je kunt niet downgraden naar 4.3.3 Oftewel: Je kunt nu niet jailbreaken... Lees hier meer over die handtekeningen: Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak)
|
|||
|
|||
Dus dan kan ik hem net zo goed upgraden naar 5.1 voor betere prestaties?...
|
|
||||
|
||||
Ik zie graag eerst nog even een bevestiging dat de JB alleen op 4.3.3 (en 5.0.1) werkt, zoals ik denk.
|
|
|||
|
|||
Oké dan wacht ik dat nog even af. Ondertussen heb ik met TinyUmbrella getracht om in iedergeval de SHSH blobs van 4.3.5 op te slaan, maar ook dat lukt niet omdat TU aangeeft dat ik te laat ben....
|
|
||||
|
||||
Lees het artikel dat ik postte eens.
Je kunt alleen opslaan wat Apple signeert (en dat staat los van wat er op je device staat!). Momenteel is dat iOS 5.1. |
|
|||
|
|||
je kan toch 5.0.1 ergens downloaden, shift-herstel doen en FW5.0.1 aanduiden.
Zo heb ik het perfect kunnen doen. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: jailbreak ipad2 windows | teunis | Jailbreak | 2 | 22-01-12 13:09 |
iPad: iPad2 jailbreak iOS5 in de maak :-) | Boes40 | Jailbreak | 34 | 20-12-11 18:06 |
iPad: Ipad2 downgraden naar 4.3.3 voor jailbreak | Jordi91 | Jailbreak | 3 | 14-09-11 11:18 |
iPad: Ipad2 Jailbreak 4.3.5 | kerozine | Jailbreak | 1 | 08-08-11 00:39 |
iPad: Ipad2 jailbreak | Lol299999 | Jailbreak | 61 | 10-07-11 16:58 |
|
|